şükela:  tümü | bugün
  • izel'in 2005 tarihli bir dilek tut benim için albümünden;

    anlayamazsın
    sana ne duyduğumu,
    göklere açıp elimi
    ne konuştuğumu

    madem seviyorsun
    kime gidiyorsun
    ve bunu biliyorsun ki
    sen her defasında
    böyle yapınca
    kendi elinle
    beni kaybettin

    yok, sen yorulma
    onlar sorunca
    anlat utanma
    neyi mahvettin
  • bilgisayar falan değil de harbi davullu, bas gitarlı, akustik gitarlı altyapısıyla ve küçük jaz süslemeleriyle benzerlerinden ayrılan, kulakta pek hoş tatlar bırakan duygu yüklü izel şarkısı..
  • geçtigimiz günlerde anmak istemedigimiz bir olay yüzünden medyada yer alan izel sarkisi.
  • müziği sürelki değişen şarkı
    sanki sözleri bu müzik için değil gibi
    kesik kesik kalıyor..
    ama yine de etkiliyor ilginç bi şekilde.. izelin sesinin yükseldiği, sonra düştüğü, kıvama girdiği, değiştiği işte.. her kelimesiyle, başlayan her bölümüyle etkileyen şarkı.. çok da bilinmiyor zaten..bilinmesin..

    anlayamazsın diye başlayınca gözünüzün önüne sevdiceğin sizi kızdırdığı her an gelir, fon müziği olur..
  • albümün en iyilerinden biri.

    böyle kırık dökük, çaresiz, kendini anlatmaktan vazgeçmiş bir hali var, bu şarkının. insan şarkıyı dinlerken kendi derdini unutup teselliye kalkıyor ya da ben bu günlerde güzin abla modundayım. bilemedim.
    sitem dolu bir haldeyseniz; hiç düşünmeden bu şarkıyı başucu şarkılarınız arasına alabilirsiniz. hatta alın. almalısınız.

    (bkz: ışıklı yol)
  • canım ailem sayesinde kibariye'nin de söylediğini duyduğum, fakat izel'in buğulu sesine çok daha gitmiş şahane şarkı..

    gerçekten güzel..
  • canım ailem'in sezon finaline fena halde yakışmış aşmış şarkı..

    ilk kez duymama rağmen çılgıncasına, bağıra bağıra eşlik ettim yok böyle bişey..

    ve şu an koşar adım bu satırları yazıyorum can havliyle..

    (bkz: durduk yerde adamın amına koyan şarkılar)
  • izel mi kibariye mi hangisi daha güzel söylemiş karar veremiyorum ama şarkının çok güzel olduğu bir gerçek. durduk yerde insanı hüzünlendiriyor.
  • kibariye versiyonu için (bkz: orjinalinden iyi olan cover'lar). şöyle ki: kibariye'den hazzetmem, buna rağmen hastası oldum. canım ailem'e de teşekkürü borç bilirim.
    "madem seviyorsun kime gidiyorsun? aaaaahhhh"
  • (bkz: sinan akçıl)'ın mış bu parça, söz müzik düzenleme hem de.
    şaşırdım