şükela:  tümü | bugün
  • reis daha 3 hafta önce barış pınarı harekatını anlatırken teröristlerden arındırılacak bölgeye 2 milyon suriyeli gidecek diyordu, vaz mı geçmiş?

    edit: 2 milyon

    edit 2: kaynak
  • ben ümmetten değilim. vergim bu vasıfsız, tacizci, gürültücü çöp insan topluluğunun tüp bebeklerine gideceğine, kanserli hastalara gitsin.

    not: 2018 yılında 42.000 lira gelir vergisi ödedim. arabamın ötv'si 140.000 lira. bu kadar parayı sikişen fareler için ödeyecekseniz, benden vergi falan almayın. yurtdışında bile türkiye'den gelen suriyeliler ben türk'üm demeye başladı. sikeyim böyle işi, türkçü ve vatansever biri olarak bu duruma itirazım var arkadaş!
  • nereye gönderiyoruz ki sadece ülkelerine gönderiyoruz.ülkesine göndermeye için elvermiyor mu?
  • benim de sarayım olsa suriyelilerin ve diğer "yabancı"ların şehirlerde fink atması, huzur ve düzen bozması umrumda olmazdı sanırım.
  • suudi arabistan bile almadı lan bak a r a b i s t a n. tabi suriyeli iyi para getiriyor değil mi ? ülkenin ekonomisi gitmiş kimin umrunda ??
  • bizim anlayışımız derken kim o biz? ben bir vatandaş olarak o “biz”e dahil miyim? mesela benim anlayışım suriyelileri geri göndermeye izin veriyor. şimdi ülkenin sahibi kim oluyor? vatandaşlar mı yoksa burada bahsi geçen “biz” mi?
  • erdoğan: bizim anlayışımız suriyelileri göndermeye izin vermez

    "bizim kardeşlik anlayışımız suriyelilerin gitmesine müsade etmez"
    cumhurbaşkanı erdoğan suriyelilerin gitmesini isteyenlere cevap verdi. erdoğan, "hani birileri diyor ya "suriyeliler gitsin" asla biz bunlara eyvallah edemeyiz. onları bombaların altına gönderemeyiz. bizim kardeşlik anlayışımız bu.

    ülkemizden binlerce, on binlerce kilometre ötedeki insanların derdiyle bizi dertlendiren islam ortak paydasıdır, ümmet olma şuurudur.
    günde 5 vakit yönümüzü kabe'ye dönerken, ellimizi semaya açarken, selamlaşırken, musafaha yaparken bir kez daha millet olmanın, ümmet olmanın şuuruna ereriz." ifadelerini kullandı.

    https://www.ensonhaber.com/…-gondermeye-izin-v.html

    ne yapılacağını anlamadım şimdi adamları en son villa yapıp gönderecektik .
  • türk insanının anlayışı çok tuhaftır. hiç beklenmedik bir anda kimleri gönderecekleri hiç belli olmaz.
  • siz kimsiniz tayyip? yap referandum görelim biz kim, siz kim...
    suriyeliler kalsın diyenlerin oranı az çıkarsa suriyelerle suriyeye siktir olup gitsinler.
    fazla çıkarsanız biz siktir olur gideriz... götünüz yer mi ulan amk siyasal islamcıları...
  • anlayışınıza sokayım. madem anlayışınız öyle gerektiriyor alın evinize sarayınıza orada besleyin. ben mahallemde sokağımda suriyeli afgan vb istemiyorum aq.

    ulan ne sikim bir dönemden geçiyoruz ya. vatandaş olarak hiçbir değerimiz yok hükumetin gözünde. herifler babasının tapulu malı gibi kendi keyfine göre iş yapıyor. canım istemiyor göndermicem ne demek amk? ulan bir sorsana halkına siz ne düşünüyorsunuz diye.

    yazıklar olsun ya!