şükela:  tümü | bugün
  • türkiye'nin en az kaza yapılan karayoludur. zira sürekli virajlar olduğu için hız yapılamaz. midesi kolayca bulananlara tavsiye edilmez ama manzası pek güzeldir.
    (bkz: akdeniz)
  • (bkz: antiem)
  • otobüslerin ve benzeri büyük araçların kullanımına açanı bulursam yapacaklarım konusunda sorumluluk kabul etmediğim yol, az kaza yapılıyo olması kişinin psikolojisinde hasara yol açmıyo anlamına malesef gelmemekte, ölümle o kadar burun buruna gelmek bünyede iz yapmaktadır, ne bilim teleferik falan yapsınlar oraya, ha bi de virajlardan geçilirken strangelove'dan casualties asla dinlenmemelidir, zira şarkı "we're all falling down together" şeklinde bağırıp sinirlere darbe üstüne darbe indirir, tecrübeyle sabittir(bkz: tesadüfün göt deliğine kaçmak), ama başka zamanlarda dinlenebilir, hatta çok sevilir.
  • bir virajdan cıkmadan ötekine girdiğimiz ilginç karayollarımızdan biri
  • mersin'den silifke'ye kadar olan bölümü gayet güvenli denebilecek bir yoldur. lakin manzara silifke'den sonra güzelleşir, yol giderek zorlaşırken...
  • antalya-anamur arasinda da pek bi olay yoktur kalabalik olmasi disinda.. son yillarda genisletiyorlardi o yolu zaten, ise yaramistir umarim.. anamur'dan sonrasi allahlik olup, bi otobusun viraji donerken on tekerinin yolda, burnunun ucurum ustunde olmasi gibi ilginc manzaralar gorulebilir.. adami gece olsa da uyutmaz, uzun konvoylar olusturtur.. illa solliycam diye kasan sapik soforler midenizi yoldan daha cok bulandirir..
    emin olmamakla birlikte yaklasik 450km'lik bi yol olup 10 saatte gidilir..
  • yol ustunde akilalmaz guzelliklerde koylar vardir. (bkz: el degmemis)
  • istanbul-mersin 13 saatte gidilirken, bu yol 9 saatte anca alınmaktadır. yola çıkmadan önce bulantı hapı alınır, yol boyun uyunmaya çalışılır.
  • konya - mut üzerinden giden yol tercih edilirse tum dertlerin ortadan kalktigi gorulecektir.
  • gunduz de gidilse gece de gidilse muhtesem manzaralarla karsilasilacak olan yoldur.