şükela:  tümü | bugün
  • adresi

    apple seri numarasını girdiğiniz andan 2 dk sonrasına kadar sizi anın da arayıp, ne gibi sorununuz olduğuyla yakından ilgilenen destek hattı.
    ha benim derdime çare olmuş mudur olamamıştır.
  • tamamen laf salatası, milyonlarca sorunlu telefon ürettiğinden destek birimi yıllardır felç durumda. randevu alıp servise gidebilene helal olsun
  • bugün kullanma şansım(?) oldu bu servisi ve benimle ilgilenen çalışanlarının pozitif yaklaşımından oldukça memnun kaldım ve problemimi (bkz: #55357474) oldukça hızlı ve beklediğimin ötesinde çözdüler. teşekkürler apple
  • (bkz: applecare)
  • bak ben sana bişi diyim mi...

    ben bu fasiliteyi kullandım ve gerçekten 60 saniye geçmeden beni aradılar. belki sabah saatlerinin tenhalığındandır bilemiciimm fakat;

    olm telefonda lord gibi hissettirdiler lan, bak bizim milletin alışık olmadığı şeyler bunlar.

    "aman efem olur mu hiç öyle suphi bey, lütfen aklınıza ne takıldıysa sorun".

    bu serviste çalışan murat isimli bey, size çok teşekkür ederim. hangi murat ? inşallah konunun muhatabı doğru murat'a gider bu övgü.

    hacı gerçekten anlıyorsun ki, müşteri hizmetleri budur. müşteri memnuniyeti budur.

    helal olsun size verdiğim paraya.

    hadi şimdi ilk "fanboy" taşını samsung kullananınız atsın.
  • dün gece randevu ayarladığım sabah o satte arayan son derece nazik ve ilgili destek birimidir. uzun uzun yardımcı olup, birlikte ipad imi yeniden güncellediğimiz sevgili ferhat bey e işine gösterdiği saygıdan dolayı bizden de saygılar. kısacası işim düşüp memnun kaldığım birim.
  • akşam geç bir saat sevgili yeğenim gözyaşları ile gelip i-pad'de annesine ait bir dosyayı sildiği için annesinden azar işittiğini söyleyince, o minik güzel yüzünün yaşlarla ıslanmasına dayanamayacağımdan işi gücü bıraktım. hemen tüm recovery programlarını denedim. apple destek servisinin yardımcı olacağına emindim ama çalışma saatleri dışındaydık. apple destek amerika'yı aramak aklıma geldi, sorunu anlattık. 5-10 dakika içinde silinmiş tüm dosyalar geri yüklendi. bu teknolojiye hayran kaldığımdan android cihazlarıma veda etmek üzereyim.
  • abi desteği dibine vuruyorlar, ve daha önce hiç karşılaşmadığınız derecede ilgili alakalılar, problem çözülene dek yakanızı bırakmıyorlar, sizi microsoft a mahkum etmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. daha önce microsoft'tan ürün anahtarı problemi yüzünden destek aldığımda, hayatımın en problemli dakikalarını yaşatmışlardı.

    deneyin derim.
  • hayatımda gördüğüm en mükemmel destek hattı. telefon numaramı bıraktıktan 15 saniye sonra emre bey ile görüşmeye başladım. oyun içi alımımda yanlışlıkla 2 defa çekim olmuştu anında parayı iade ettiler ve ayrıca 2 adet şarkı hediye ettiler. mükemmel derecede ilgili bir personel var. türkiye gibi bir ülkede böyle bir hizmet gerçekten harika.
  • sağlam bir android kullanıcısı iken ani bir kararla apple'a geçiş yaptım. cihazın artılarını eksilerini düşünürken itunes ile ilgili bir problem yaşadım. satın alma konusunda yaşadığım sıkıntıyı gidermek için apple destek hattını (böyle bir hat olduğunu dahi bilmiyordum) buldum. konuyu kısaca yazdım, numaramı falan yazdım. sanırım 20 saniye arkasından telefon çalmaya başladı ve ilk şoku yaşadım. bu ne hız abicim? sılay isimli müşteri temsilcisi arkadaş bütün nezaketi, anlayışı ve sabrı ile beni dinledikten sonra sorunumu çözmeye girişti. apple kimliği doğrulamayı dahi bilmediğimi öğrenince bi de kurs verir gibi onu öğretti ahaha. resmen kendimi mahcup hissettim lan. bu kadar mı güzel ilgilenirler insanla.resmen güle eğlene sorun çözdük. ardından sorunu bir kaç dakikada halletti ve kendilerinden kaynaklanan bu sıkıntının telafisi olarak itunes içerisinde kullanabileceğim minik bir hediye verdi sağolsun.

    apple destekte aldığım hizmetin (hizmet demek bayağı abes olur aslında. hizmet kelimesinin çok üstünde bir şey bu) yarısının yarısının yarısını bankalarımızın, kargolarımızın, bilimum müşteri desteği veren firmaların müşteri hizmetlerinde alsak, ülke sinir hastalığından kurtulur, sinir hastalığı tarihe karışır, ülkedeki suç oranı azalır, ülke olarak refaha ulaşmaya başlarız. olm 8 liralık alışverişte yaşanan sorun için bu kadar ilgi gösterir mi lan insan? medeniyet nedir unutmuşuz hala şaşırıyorum. telefonu kapattım geldim bunu yazdım o derece memnun kaldım. teşekkürler apple destek, teşekkürler sılay hanım. umarım yazı muhattaplarını bulur. resmen mutlu oldum akşam akşam.