şükela:  tümü | bugün
  • hollywood dünyasının bizlere kakaladığı filmsel sahnelerden biri daha...

    böyle bir aktiviteye katılmadan önce güzel bir ağlama nedeni bulmak, ardından trafiğin akışkan olduğu bir güzergah seçmek çok önemlidir. hafiften yağmur yağıyorsa ve o an hatırası olan bir parça radyoda çalıyorsa, ağlamak hiç bu kadar zevkli olmaz.
  • tehlikelidir, bombe bombe dolmuş olan göz ve damlaların yansıması yüzünden yolu görememe ihtimali bulunur.
  • potansiyel kaza sebebidir.
  • acı bir reddedilişin ardından, sağanak yağmur altında itü maslak kampüsünde 75'ten madene doğru çıkarken, durumun yarattığı sinirle 100'lü süratlere çıkarak yapmışlığım var bu olayı. yolun sonundaki virajda ebeminkini görmeye baya bir yaklaşınca napıyorum ben diyip yavaşlamıştım. çocuktuk o zamanlar. bunu yaparken aynı filmlerdeki gibi çok yavaş gidin, çünkü reflekslerin yavaşlamasını geçtim bir yandan göz yaşları bir yandan yağmur damlaları önünüzü göremiyorsunuz. hele hele o yolda benden başka o hıza çıkan manyak olmamıştır heralde, bundan sonra da olmaz zaten trafiğe kapandı. "lan biz o yolda yürüyoruz hayvan!" diyenlere peşin edit yıllar yıllar önce bir gece yarısından bahsediyoruz o zamanlar artis bilem yoktu bazarda...
  • bi yandan gökyüzü ağlıyor bi yandan sen. arabanın silecegi var ama senin yok.
    radyoda da açtım sanat müziği
    geçmişi topladım bugüne ekledim, çıkardım derken çok ağır geldi
    kenara da çekmeden usul usul sanki hiç direksiyon yokmuş gibi, sanki hiç araba yokmuş havada oturuyormuşum gibi gittim
    dusunceler arasında da gittim. hiçbir yere varamadim.
    kendi kendime darlandim.
    yüz kişinin yuzunun keyif alacağı şeyden ben çok kotu etkilendim.

    benim gibileri toplasak ordan yağmur eksik olmaz herhalde.

    ne rakı icecek midem var ne ot çekecek cigerim. derdimi anlatacağım kimse de yok.
    o kadar birikti ki, dertlerden her gün kactigim dehlizler yollar bile tikandi. şimdi kendi bok cukurumda ölmeyi ya da çözmeyi bekliyorum.

    sanirim ruhumda artık tek kişilik yer kaldı. orda da ben yokum. boş boş duruyor.