şükela:  tümü | bugün
225 entry daha
  • 18 yıllık evliyim. master'ım var ama kaynana oturur diyorum.
    ben arkaya geçerim.
    eğer kayınbabam varsa o öne oturur.
    kaynanam arkaya.
    ben de lassie ile beraber bagajda giderim, bagaj kapağı hafif aralık kalacak şekilde. sniff sniff.

    mutlu evliliğin sırrı anlayıştır.
  • ben hep bagajda gittiğim için beni ilgilendirmeyen sorunsal.
  • ben şoför koltuğuna kaynanacığım da yanıma oturacak tabiki.oğlunu ise arabama bile almıyorum.otobüse binsin pezemenk
  • gelin kızımız teklif edicek. hanım kaynanamız da yok kızım sen otur diyecek. bu işin makbul olanı budur. aksi yaşanıyorsa zaten kaynanada bi sıkıntı var demektir. o zaman da gelin kızımıza ön koltuğa giden bu yolda her şey mübahtır.
  • birinci dünya problemleri gibi soru. daha şişman olan otursun deyin boş kalır, temiz iş.
    arkadaşlar arasında benzini kim alcaksa o oturur hiç şüphe yok ki bu yazılı olmayan bi kuraldır.
  • illa birisinin öne oturması şart mı. gitsin ikisi de arkaya otursunlar, zaten gelin çocuk olduktan sonra bir daha öne gelmiyor!
  • bizde hanım, anneme teklif ediyor. annem ise hanıma sen otur kızım diyor. daha önce rahmetli anneannemin sağlığında, yol tutuyor diye direkt onu oturtuyorduk.
  • bu ikisinin sorunu ben karışmamayı tercih ederim genelde. bu kadınlar paranın yanında pekte koltuk sevdalısı çıktı
  • boyu uzun olan oturur aq...her şeye anlam yüklenmemesi gereken durum
  • kaynana oturmalıdır, eğer evliysem eşimin annesi ile arabaya bindiysek kullanıcı ben değilsem, eşimin annesine öncelik tanırım öne binmesi icin.zaten eğer benim gibi düşünceli bir insan değilse kibirli ise, öyle bir kadınla evlenmeyi bırak aynı sokakta yürümem. yani bu işin erkeği kadını yok.
131 entry daha