şükela:  tümü | bugün
  • bir arda turan icraatı.

    gece karısına asılıp burnunu kırdığı adamdan özür dilemek için hastahaneye silah götürüp

    “ben senin karın olduğunu bilmiyordum. öldür beni, çok pişmanım. ben çok büyük öküzlük ettim. özür dilerim." (esin övet) demiş beyimiz.

    foto için @a133 fix'e müteşekkiriz.
  • abi ne oluyor ya.

    evliyken birine aşık olmak, karısına asıldıktan sonra beni öldür diye hastane basmak.

    nasıl başlıklar, konular bunlar böyle.

    .ikecem yapacağınız işi.
  • berkay'ın karısına asıldıktan sonra pişman olup 'beni öldür' diye adamın yanına gitmesi olayı. tam kendisinden beklenen hareket.

    kavunlu nargile kadar beyin yok! ya senin karın var, doğacak bir çocuğun var. bu nasıl düşüncesizlik. hayır pişmansan da adama niye kendini öldürtmeye çalışıyorsun. ulan ıslak marpuçla dövüp köze yatırmalıksın tam arda.

    haber
  • (bkz: salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk ya)

    not:
    yazdıklarının arkasında duramayacaksan neden başlık açıp,entrini silip kaçarsın amk.
    link...
  • özet: silahı kendini öldürtmek için götürmüş. adamlık bunu gerektirir siz bilmezsiniz ama adam olan böyle özür diler. adam demiş miydim?
    (bkz: ööğ kusucam)
  • arda turan’ın tek başına ülkenin nabzını tuttuğunu gösteren harekettir.

    ulan bir gün içinde adamın karısına yavşadın, gittin burnunu kırdın, senin yüzünden hastaneye kaldırıldı o da mı yetmedi. ölümün uğramaması için çabalanan bir kuruma ölüm oyuncağıyla girdin?
  • herif yerin dibine öyle bir girdi ki, dünyanın öbür tarafından çıktı amk, bu nasıl bir düşüştür arkadaş?

    öehh be.
  • (bkz: maraba televole)

    çok değil 30 yaşındayım lan ben, çocukluğumda futbol magazini böyle değildi. televole vardı, m. ali erbil gidip soyunma odasında bir takım komik şeyler falan yapıyordu. o yüzden bu haberler bana enteresan geliyor, nasıl bir tepki verilmesi gerektiğini bile bilmiyorum.
  • gündemde niye bu kadar arda turan var bu adamın mevzusunu çevirmeyin artık ya beyler boşverin kendi halinde yaşasın. berkay olayında ise belki caner erkin’in öcünü alıyordur neden bu kadar abartıyorsunuz ki. berkay değil miydi asena erkin ile avm tuvaletinde (bkz: fanfirifon) yapan şimdi nasıl birden delikanlı oldu. boşverin ya zenginin malı fakirin çenesini yorarmış. yoruyor da işte.
  • midemi bulandırıyor bu adam...
    (bkz: yerli ronaldo)