şükela:  tümü | bugün
  • adam dağı tırmanmış, hemen cenke tutuşturuyorsun.
    önce karnını doyurun, adetini siktiklerim.
  • --- spoiler ---

    ha bu şehri hayal kırıklığına uğrattın uşağum

    --- spoiler ---
  • --- spoiler 3x13 ---

    bu bölümde herşeyi geçtim de; roy harper ve malcolm merlyn, kostümleri üzerinde, kapının arkasında bekleyip dj'in thea'yı tıktıklamasını dinlemişler resmen.

    --- spoiler 3x13 ---
  • süper kahraman dizisi, fantastik kurgu diye geldik ama green arrow töre zoruyla evlendirilip, beşi bir yerde filan takılıyor şu an ahahah

    bir sonraki adım oliver queen'i askere yollamak olmalı.aklı bi karış havada orada adam ederler bunu.

    yarı sezon finalinden beri bazı sahneleri ileri sararak izliyorum düzeltin şu diziyi artık,aşti'de green arrow'u askere uğurlamayı kaldıracak gücüm yok.
    ya da nyssa evlenmemek için istanbul'a kaçıp şarkıcı filan olacak.

    bu arada ra's da kızlarını batman'dan green arrow'dan aşşşağasına evermiyor(bilmeyenler için diğer kızını da batman'e yamamıştır) justice league'in tamamını damadın yaptın yeter be adam.
  • --- spoiler 3x21 ---

    laurel denilen hatun bölümün başında bir hırsızı dövemiyor, aciz kalıyor. bundan sonra bölümün sonlarına doğru birlikten iki tane adamla kıyasıya dövüşüyor. şunu demek istiyorum ki yapacağınız dizinin mantığını sikeyim.

    --- spoiler 3x21 ---
  • henüz 4 bölüm izlemis olmama ragmen oynayan herkesin son derece kusursuz olmasiyla sinirimi bozan dizi. arkadas nasil bir sehirse, havasindan mi suyundan mi bilmiyorum herkes asiri yakisikli, müthis güzel, bu ne lan!

    basroldeki cocuk: 1, 2
    esas kiz: (kendisini ilk gördügümde durdurdum diziyi oha! diyerek) 1, 2
    siyah arkadas: 1, 2
    kizkardes: 1, 2
    hatta anne: 1, 2
    dizide 5saniye görünen, fabrika iscisinin kizi bile su halde: 1

    tamam anliyorum, fantastik dizi, cizgi romanlarda da sik görülür herkesin yakisikli, güzel olmasi ama insan arada bir iki tane de normal insan koyar ki kendimizi kötü hissetmeyelim... ben ki bayilirim dizi izlerken birseyler atistirmaya, bu diziye basladigimdan beri lokma gecmiyor bogazimdan. arada durduruyorum diziyi, 10 sinav cekip devam ediyorum izlemeye.
  • dünya okçuluk federasyonu (waf) 'ın, dünyada okçuluğu sevdirmek ve yaygınlaştırmak adına sponsor olduğu dizi.
    sloganı da
    (bkz: bok atma ok at)
  • sezon finali, ağır taşlama içerir:

    http://i.imgur.com/xpjlcez.jpg
    http://i.imgur.com/6hebjrs.jpg

    adamlar varys'i de tutmuşlar.

    "furious seven bitişi yapalım pampa, ufka doğru sür".

    şu adama da bir göz merhemi bulun, ecdadını sktiklerim.
  • 3 sezondur en çok merak edilen sorulardan birinin sorulduğu dizi.

    --- spoiler ---

    ray palmer'dan gelsin :

    - bu şehirde kaç tane terkedilmiş depo var, cidden merak ediyorum.

    bölümbaşı en az 1 depo çıkıyor, o da eder asgari 70-75 gördüğümüz.
    --- spoiler ---
  • 3x18. bölüm itibariyle dudaklarına sıçtığım komiser lance'ine iyice kıl kaptığım dizidir. iki gün önce götü boklu boks hocasından kıytırık kum torbası dövme telkinleri alan beygir suratlı lorıl sidiğininde ras'ın ölümle rakseden suikastçilerini tokatlaması.. komik amk.