şükela:  tümü | bugün
  • bu ne kardeşim ya . devletin sırtından oku , beş kuruş para vermeden yata yata mezun ol , muayene diye suratına bakmadan azarlana azarlana bi muameleye maruz kal , sordular mı "oo baya manevi hissiyatı var karşim , çok zor meslek yhaa ! " de . oldu valla ha .

    arkadaşlar artık kampanya ile doktorlara asgari ücret uygulanmalı ve döner sermayeden aldıkları pay atılmalıdır .

    o kadar iyilik seversen , bu ücrete de çalış da görelim bakalım . yok yeminli meslekmiş , yok iyilik için yapıyolarmış ! bırak ya . para vermedin mi bu keneler yaralı parmağa işemezler onu söyliyim .

    başlıyosak bu en "entel" meslek grubundan başlayalım ekonomiyi düzeltmeye . ilaç firmalarının sürekli pay alan yavşak köpeklerini bi temizleyelim , bakın nasıl temize çıkacağız !
  • doktorsuz kalın.

    (bkz: engelle)
    (bkz: başlıklarını engelle)
  • bak hiç bi şeye alınmadım yata yata mezun ola çok kırıldım aq.
    şu tatil günü gecenin 01.00'inde ders çalışıyorum lan.allahsız.
    ayıptır,düzelt orayı.küserim.
  • "taviz" kelimesini çıkar troll kardeş başlık daha çok ilgi çeker.

    (bkz: vermicem vermicem)
  • gecenin bu saati ders çalışırken 5 dakikalık aramda ekşi okuyayım diyorum, karşılaştığım entry bu. çalışmıyorum ulan madem yata yata mezun olunuyoruz çalışmıyorum. siz böyle nefret saçtıkça şu çok severek girdiğim meslekten de hastalardan da soğuyorum. ponçik güleryüzlü hastalarımı tenzih ederim siz benim canımsınız size uykularım kurban olsun.
  • bence biz doktorları sınır dışı edin. hepimiz paragözüz ve kötüyüz. bence bu yüce cahil halkı haketmiyoruz. dayakta yiyoruz öldürülüyoruz ama uslanmıyoruz. mesela beni avrupada bi ülkeye gönderebilirsiniz. böylece bu başlığı açan arkadaş insanları bedava tedavi eder, ameliyat eder. sağlıklarına kavuşturur. taviz verecek birisi de kalmaz.
    (bkz: allahım sabır ver)
    (bkz: bi bitmediniz amk)
    (bkz: ülke fakirleştikçe sinirini garip yerlerden çıkarma davranışı)
  • ya çok uzun yazıcaktım.. inanılmaz bozuldum, kalbim kırıldı ama sonra fare dağ muhabbeti geldi aklıma, bi gülme geldi bana.... canım benim sen çok mu incindin, tıp fakültesini kazanamamak dünyanın sonu değil, vallahi bak.. bak kazanamayan bir çok arkadaşımız var, ölmediler, yaşıyorlar, beynine kan gidenler kendilerine uygun meslekler buldular falan.. herkes doktor olacak diye bişey yok.. senin gibi denyolar da olacak değil mi ama.. hadi üzülme, kalk bi elini yüzünü yıka aynaya bak ve ıq’nla yüzleş..
  • vermeyin tabii. yeni düzende en çok okuyan değersizdir. en eğitimli değersizdir. hesaba kitaba vurunca elbette doktordan daha çok eğitim alan kimse olmadığına göre en değersizi de odur. cehalet yükselsin....