şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: psikopat)
  • bende, bizzat kendi bünyemde çok başka bir halde vücut bulmuş sevgili olma şekli.

    kıskanmam kıskanmam skimsonik bişeyi kıskanırım. ama çok kıskanırım. öyle böyle değil. mesela bir keresinde kız arkadaşımı bisürü abazan erkekli bir partiye bırakmışlığım vardır. inanın en ufak bir kıskançlık duymadım.
    ama mesela bir keresinde de kız arkadaşlarımdan biri, bir elemanın saatini çok beğendiğini söylemişti. kıskançlık krizine girdim yemin ediyorum. eleman da ne yakışıklı ne çok zengin ne bi bok aq. ama bildiğin krize girdim yani.

    ama genel olarak kıskanç da değilim. çok ilginç.

    anlatınca kıskanılabilecek zilyon şey varken bunu mu kıskandın der bana sevgililerim, arkadaşlarım hatta anam babam. napiyim aq. sanırım aşırı takıntılı materyalist bi adamım.
  • işi kendinden bildiği için aşırı kıskanan sevgilidir. gözü hep dışarda olduğundan, ona buna pas attığından hatta dar alanda kısa paslaşmalar yaptığından dolayı sevgilisine nefes aldırmaz.
  • kişilik problemi bu. başka bir şey değil. neler yapabildiklerine şahit olduğum için tamlamayı okumak bile içimi ürpertti. aşağılamak maksatlı değil ama en azından durumun vehametinin farkındaysalar psikolojik bir destek alabilirler. seven insan kıskanır diye kendine gaz vere vere sağlıklı düşünce boyutlarından uzaklaşan kıskanç insan, sadece sevgilisine değil ailesine, arkadaşına, şuna buna da hayatı zindan ediyor. karşı taraf da kıskanılmaktan haz duyuyor, iyice körüklüyor bunu. kıskançlık, marifet değil; hastalık. mutlu evliliğin/ilişkinin önüne geçen bir hastalık. masumlaştırmayın.
  • özgüvenden yoksun sorunlu tiptir. sevgilisi güven ile özgüven arasindaki kavrami ayirt edemeyecek biri ise tencere kapak olmuslardir mutluluklar efenim.
  • sevgili olma hali biten sevgilidir .
  • kimi zaman iyi bir durumdur. şöyle ki;

    okulda sıkıcı bir betimsel dersinde sınıfın yarısı boştur. sınıfta arkadaş olan güzel kız boş yerlere oturmaz gelir yanıma oturur. solumda güzel kız, sağımda güzel sevgili vardır. tabi sevgilinin surat değişir, çekiştirmeye, ilgi çekmeye çalışır. ders boyunca tek konuştuğum kızla "şurada ne yazıyo la" olmuştur, ders çıkışı "amma çok konuştun, ne de çok özlemişin." diyen sevgili tatlılığı.

    kötü bir durumdur. şöyle ki;

    yaklaşık 6 yıldır dostum olan kız arkadaşım ile feysbuktan görüntülü sohbet eşliğinde derdi dinlenilir. sevgili kişisi krize girer. snapchat'dan fotolar atmalar, benle ilgilen diye ağlanmalar. ya önemli diyorum "benden de mi ?" diyor. e be kızım dicem diyemiyorum. boynu bükük bir şekilde görüntülü sohbet kapatılır.
  • anaaam ne feci bir şeymiş lan. çalıştığım yerdeki kızın sevgilisi böyle. kızdaki sabra hayranım, ben üç gün içinde ümüğünü sıkıp otoban kenarına bırakırdım. hayır sevgilin herkese mavi boncuk saçan bir tip olur, kıskanman için sebep olur da buluttan nem kapıp deliren tipler ciddi anlamda ömür törpüsü. ben konuyla yoldan geçen bir insan kadar bile alaklı değilim ama gene tahammül edemiyorum, allah sabır versin.
  • ben sana güveniyorum ama erkeklere güvenmiyorum..
    ergen sevgilidir, kendine güveni yoktur bu tiplerin.
    kadın tatile gidemezken erkeğimizin hakkıdır ama.
    kadın çalışamaz.
    kadın gülemez.
    makyaj yapamaz.
    oje süremez.
    insan olamaz.
    kadın hep haksızdır evin köpeğidir.
    kadın erkeğimizin istediği gibi olmak zorundadır çünkü erkeğimiz kendini dünyanın sekizinci harikası sanar.
    bencildir orta yolu dahi aramaz. olacaktır o kadar!
    herşey dozunda iyidir, sonunuz yalnızlık ya da size rol yapmak zorunda kalan bi sevgilidir. mutsuzdur hep mutsuz olacaktır.

    gidin tedavi olun milletin canını sıkmayın.