şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: ask i memnu)
  • (bkz: aşk-ı memnu)
  • altı kere tekrarını full izlemiş birisi olarak

    hiç bir film dizi vs izlerken dünyadan bu kadar koparmadı. demek ki şu an bünyenin buna ihtiyacı var.

    her zaman nereden başlarsan başla yine izleniyor

    nebahat çehre yaşı olmayan muhteşem bir kadın. firdevs yöreoğlundan kadınlık dersleri.

    ilk bölümlere tekrar dönünce mutfak tayfası şaheste hanım, süleyman efendi oyunculuklar aşırı abartıyken sonraki bölümlerde oturmuş. süleyman efendi ilk bölümlerde aşırı ağır ve tuhaf konuşurken sonradan düzelmiş.

    behlülün soyadı 4 bölümde haznedaroglu diye geçerken daha sonraki bölümlerde haznedar diye kısalıyor.

    bihter ilk bölümlerde daha güzel dinlenmiş. daha yumuşak başlı. hadi o rol gereği sonradan yaşadığı ihtiras ve kazıklar gerçek yüzünü gösteriyor.

    hilmi önal ne kadar sevilmese de aslında başından beri dogruları söylüyor

    kanal d, tekrarlarında içki öpüşme vs. sahnelerini hükümete şirinlik olsun derken diziyi kuşa çevirmiştir. yedi yıl önce bundan iyi ekmek yediniz. diğer yorumlara katılıyorum emeğe saygınız olsun biraz. internetten izleyiniz o da yasaklanmadan.
  • türk dizi tarihinde bir (bkz: asmalı konak) bir (bkz: aşkımemnu) derim
    resmen alemin yiğitleriydiler ki bence hala öyleler.
    tekrarlarını kaç kez izledim bilmiyorum. daha kaç kez izlerim onu da bilmiyorum. zira arada insan ''ölüyorum anlasana''diye bağırmak istiyor bağıramayınca açıyoruz bihterciğim bağırıyor (yalnız acayip iyi sahneydi)
    herşey bir yana başından sonuna nasıl güzel başladıysa öyle güzel bitmişti dizi. bazı diziler gibi çok zengin ve nüfuslu aile imajı sadece ilk bölümde kalmamış 79 bölümde de işlenmişti.
    hatta hatta bihter o tetiği çekmesin diye baya ağlamıştım(düşününce hey gidi kafam diyorum)..
  • 67. bölümde viyana diye güral sapancada çekim yapmanıza biraz alındım yapımcılar. arkada lahmacun-kebapçı farina restoranın eskiden cephanelik olan binası, firdevsin arkasında çiftlerin poz vermelere doyamadığı ağaçlı yürüyüş yolu..o zamanlar bu kadar ünlü olmamıştı tabii güral, ne bilek.
    hiç yakıştıramadım çetin bey.
  • vadideki zambak ı orta okulda okumuştum, o zamanki aklımla bile aşkına sahip çıkamayan erkek karaktere sinir olmuştum, bu dizide de benzer karakter behlüldü.
    aşkınıza sahip çıkın olm, sonra erkek sevince hikaye kadın sevince roman gibi oluyor.
  • dizide herkes her gun farklı kıyafet giyiniyor, nasıl oluryorsa hepsinin kıyafetleri iki kapılı dolaba sıgıyor ayakkabılar dahil. insan bi giyinme odası falan varmıs gibi yapar bari. sacmalık. her izledigimde uyuz oluyorum buna. aksam aksam yine dertlendim:/
  • ideal çiftleşmeler şu şelilde olsaydı herkes mutlu olurdu:

    adnan - firdevs

    firdevs reis adnan’la kurduğu gibi evlenecek. o sorada behlül ve bihter yakınlaşacak haliyle

    bihter - behlül

    matmazel mal mal nihal’in flörtleştiği çocuk olan deniz’e mani olmaya kalkıp kuzenine itmeyecek.

    nihal - deniz

    matmazel’e bir beyefendi lazım. adnan da beyefendi ama biraz şapşi. ona onu manipüle edecek tarz biri lazım; olmaz.

    matmazel - çetin özder

    en iyi eşleşmenin çok tartışmalarına karşın nihat’ın anne babası olduğunu düşünüyorum. onlara dokunmayacağım.

    aynur - hilmi önal

    beşir malı onu sevecek başka birini bulamaz. hem de otomatikman bir aile sahibi olurdu.

    cemile - beşir

    katya - nihat

    bu ikilinin garip bir çekimi var.

    bülent - pelin

    bülent gençlik takıntısı olan ablasının kankasıyla 30una kadar evli kalıp sonra yeniden 20lerinin başında bir kadın bulmalı.

    peyker - arsen hanım

    bunlardan çok iyi bir gay çift olur. demedi deneyin.