şükela:  tümü | bugün
  • murat boz şarkısı. 2011 çıkışlı yeni albümünün ilk klibi bu şarkıya çekilmiş. vasatın biraz üzerinde gibi dinledikçe daha çok sevilebilir.

    klibi için;

    yutup

    edit: albümü de aynı ismi taşımaktaymış. mayıs ayının ilk haftasında raflarda olacak deniyor.
  • murat boz'un bugün deli gibi pr çalışmasına başladığı albümünün adı. o radyo senin bu radyo benim bağlanıp duruyo bi yerlere. aslında böyle "sosyal medyada infial yarattım allahım her yer murat boz nidalarıyla çınlıyo" demek de güzel yöntem. öyle olmasa bile, noluyo lan bi benim mi haberim yok diyip bakıyosun biyerlere. hiç yoktan iyidir işte bi kişi mi kişi. ama şarkı güzel gibi.
  • girişindeki tok "sevdim" deyişiyle murat boz'un bizlere tarkan'ın ikimizin yerinesini çağrıştırdığı güzel şarkı.

    bir yorumum da şöyle ki; murat boz her geçen daha bir öğreniyor sesini kullanmayı. bu şarkının da nakaratındaki nağmeleri çok güzel çıkarmayı başarmış.

    "ben yine çalıp alırım aşkı koynuma seherden
    yıllanmış sevdalarımı bir çıkar sanma senden"

    derken bi dikkat edin derim ben. güzel olmuş şarkı. klibi sönük sanki ama biraz.
  • tarkan kokulu güzel şarkı.
  • bestesi başarılı olan fettah can imzalı bir murat boz şarkısı. yalnız murat'cığım, dans figürlerini geliştir be abi, hep aynı hareket olmuyor.
  • tarkan'dan çok güzel öykünüp, tarkan'ın çıktığı basamakları teker teker ustalıkla çıktığının yeni bir göstergesi olan şarkı.

    taklit de etmiyor, alacağını almış tarkan'dan, kendi yoluna kendi karizmatik sesiyle devam ediyor bu çocuk. daha fazla emek harcanmış klip ve daha bomba şarkılarla aynen yükselişini sürdürmesini dilerim..
  • soner sarıkabadayı girdabından kurtulmakla ne iyi etmiş murat boz, bu şarkı gösteriyor. ortalık birbirinin bir yaklaşığı sarıkabadayı şarkıları sarmışken güzel bir kaçış olmuş.
  • murat bozun girişinde "sevdim" değil "sildim" dediği güzel şarkısı.
  • uzun zamandır ilk defa bir parçanın altyapısına hayran bırakan murat boz parçasıdır.

    kim aranje ettiyse ellerine sağlık, murat boz'un da sesine sağlık.
    çok beğendim.
  • murat boz'un, hep olacak olacak bu adamda iş var denmesi üzerine, ben artık oldum dercesine, olacak olacak diyenlere selam çaktığı şarkı, çok güzel olmuş, dinlenesi, dinletilesi...