şükela:  tümü | bugün
  • devasa bir haritaya sahip olacağı, antik mısır'da geçeceği, muhtemelen antik yunanistan'a kadar uzanacağı söylenmekte. hikaye de, tabii ki assassin's creed'in kökenlerine inecekmiş. bu demek oluyor ki her 'origins'te olduğu gibi dolu bir hikayeyle karşılaşacağız. önceki assassin's creed'lere göre farklı bir oyun tarzı benimseneceği söyleniyor. karakter gelişimine daha çok önem verilecek, hikayenin linear'liği biraz seyrelecek.

    tahminimce, oyunun geçeceği dönem ptolemaios dönemi olacak(mö 300'ler). belki akhenaton dönemlerine kadar da gerileyebiliriz, hikaye atenizme falan bağlanabilirse güzel olur(bu da mö 1300'lere gider). lakin antik mısır diyorsak, onun tadı ptolemaios döneminde çıkar.
  • hikayesi oyunun %20'si, yan görevler de %80'i olmasın yeter. eskiden oyunun ana hikayesini çözmek, bitirmek günler alırken, en son oynadığım assassin's creed unity'nin hikayesine ne ara başladım ne ara bitirdim anlamadım.
  • son çıkan haberlere göre the witcher 3'ten ciddi derecede etkilenen oyun. şükürler olsun!

    çıtayı böyle yükselttikleri için de buradan cd projekt red'e ne kadar teşekkür etsek az.

    https://www.reddit.com/…_gameinformer_article_tons/
  • hmmm... bildiğin rpg olmuş oyun... level atlama sistemi getirmişler anladığım kadarıyla da güzel bir dövüş sistemi de mevcut... bu sefer olmuş ubisoft. aferin lan.
  • yarınki ubisoft sunumu yerine bugünkü xbox sunumunda duyurulmuştur. öncesinde ne sızdırıldıysa hemen hemen tümü doğrulandı. oynanışından çıkış tarihine dek.
  • antik mısır'da geçecek yeni assassin's creed oyunu.

    seriyi kalitesinin düşük olduğunu bile bile çok severim, bu sefer de kalitenin yükseleceğine dair hiç umudum yok. yine dandik olacak. ben yine oynayacağım. önceki oyunları sevmeyenler bu oyundan da bir şey ummasın derim.
  • deminleyin e3'te ilk oynanışını gördüğümüz oyun. far cry'dan bazı özellikleri uyarlayıp, yenilik olarak kalkan eklemişler. ana karakter orak kullanıyor. ok yine var. yetenek ağacı da var.

    far cry'da hani takedown yapıp az ilerideki düşmana bıçak fırlatıyorduk ya, aha o var. sonra primal'daki baykuşun kartal versiyonunu getirmişler. şimdilik alfa halinden bu kadarlık oynanış gördük. öyle aman aman heyecanlandıracak bir şey göstermediler. belki başka yenilikler de vardır. daha fazla içerik bekleyeceğiz.
  • level atlama sistemi, kartal(drone) kullanma sistemi getirmişler. bunlar kendilerinin daha önceki oyunlarında gördüğümüz şeyler olduğu için pek heyecanlandırmayan şeyler.

    diğer detayları ubisoft konferansında görürüz ama yürüyüş, koşma ve duvarlara tırmanma mekaniklerini ağırlaştırıp daha gerçekçi hale getirmişler. bunlar hoş, özellikle dövüş mekanikleri(the witcher 3) çok hoş olmuş.

    son olarak çok kısa bir an için mitolojik bir yaratık görüyoruz.. beğenmedim gerek yok böyle şeylere god of war yapmıyorsunuz. farklı şeyler yapacağız diye çizgiden bu kadar çıkmaya gerek olduğunu düşünmüyorum.

    hayırlısı olsun bakalım.
  • film izler gibi antik mısır'ı ve gün doğumu izliyorum.

    oyun kısmı ile ilgilenmediğim izleme.

    https://www.youtube.com/watch?v=yx0fd4q0baq
  • birkaç saat önce e3 microsoft konferansında gameplay videosu gösterilmiş oyun. açıkçası ac serisine ilgisini tamamen yitirmiş biri olarak gördüklerim beni hafiften heycanlandırmadı desem yalan olur. antik mısır atmosferi güzel yansıtılmış. bekleyelim bakalım.

    edit: ubisoft'un konferansında oldukça uzun bir gameplay'i yayınlandı. oyunun henüz alpha'da olması sebebiyle fazla gömmek istemiyorum ama oyunun geçtiği mekan dışında hiçbir yenilik yok. yapay zeka ve nesnelerin fiziği yine sıfır. ayrıca drone niyetine kullandığımız kartalın havada hareketsiz şekilde asılı kalması çok rahatsız edici. umarım oyun yayınlanmadan önce bu sorunlar düzeltilir.