şükela:  tümü | bugün
  • guzel pek cok zamanimiz gecti orda modadaki eski iskeleye yana$mi$ durumda bulunan buyukcene bir tekne bar denebilir.kapatildiginda uzulmu$tuk biz arkada$larca.
  • ingilterede lordlarin olusturdugu bir nevi zümre
  • ah ulan ne gunnerdi beeeeeaaaaa!!!!
    gelmedi modaya bi daa oylesi...
    ne modaya ne adaya... ulen o zaman hersey daa guseldi sanki... firtinali aksamlarda elimde bira guvertede fenerbahceye gitmek felamn ulen ozlenesi gunnerdi beaaa!
  • o zamanlar istanbul semaları altında ikame etmediğimden olucaktır ki o tadı yaşıyamasam da süper mekandı usta söylemlerini,arnavutköyde teknenin dubaya takılmasına varan hikayelerini dinler dururduk...ama yıllar sonra modali ağzıla kanka modelimiz olan bir ağbimin teknenin sahibi ve işletmecisi olduğunu öğrendim...o şimdi karısıyla yazın ortasının yaşandığı avustralyada gerçi ama yakında dönücek ve de umuyorum ki bir bumerangla...bana özel bi tane getirmemiş olsada taktiği kaptım aaa abi ne güzel birşeymiş bu dediğin an al senin olsun diyebilme gibi bi olayı var...ehheh...neyse hikayeleri birinci ağızdan dinleyince de yukarıdakilerden dahil bazı söylemler daha az uçmuş oluyor...(bkz: abine bir sana iki)
  • chocolat isimi filmi izleyenler bu muesseseyi yade etme firsati bulacaklarrdir.ayrica "avam kamarasinda herkesin onunde kari duduklemisler abi" soylemi bizim kusaga bomba gibi dusmus rak ortamlari efsanesinin yaratilmasinda onemli bir paya sahip olmustu.

    peki soylence nasil idi?

    denilen o dur ki pistte danseden ciftlerden biri on sevismeyi eda etmeye baslamislar hizlarini alamayinca oracikta coitus edivermisler.ne derece dogru bilemem 2 ayini orayi islah etmeye ayirmis arzach a sorasim gelir.
  • ara sira yeaaahhh, hurraaay, yuuuuhh gibi seslerin yukseldigi mekan.
  • house of lords'un aksine, halk tarafindan secilen ingiliz parlamentosu. iki parlamentodan olusan ingiliz sisteminin bel kemigi. house of lords, gercek gucunu kaybettikten sonra tabii herseyi house of commons ustlenmistir.

    yapi olarak alman (ve japon) diet sistemi'ne benzer. liberal demokrasinin cikis noktalarindan olarak gosterilir. ayni zamanda ingiltere'deki welfare state olayinin belkemigidir.
  • proleterya, lord demek degildir. avam, proleterya demekse, burada daha cok "halk" kastedilmektedir. house of commons mudur yani bu? evet.
  • osmanlı'da komünler kamarası olarak geçer.
  • ingilterede yasama yetkisinin büyük kısmını elinde bulunduran heyet.