şükela   tümü | bugün
  • her ogretmenin uc hat alabildigi, bu hatta sahip herkesin aralarinda ucretsiz konusabildigi, olesiye somurulen beles hat.
    tabi bu beles telefon konusmalarina degisik yaklasimlar da mevcut, mesela:

    1- iki telefon alinir ve babyphone olarak kullanilir. yani biri annede digeri de uyumakta olan bebegin basinda.

    2- mutfakta televizyonu olmayan ev hanimi telefonlardan birini televizyonun yanina koyar, digerini de kulaklikla yaninda tasir ve kaynana gelin boklarini kacirmamis olur**.
  • en az avea reklamlarında olduğu kadar iç açıcı bir tarife.
    (bkz: oohh bea)
  • bu hatlardan kullanıp sadece sabit ücreti ödeyen bir bünye göremedim henüz.çünkü bedava hat gibi görünür fakat sms ücreti normal hatlara nazaran 2 kat pahalıdır.o yüzden aslında hepimiz kazıklanıyoruz
  • sayesinde maillerde dolaşan "telefon o kadar zararlı ki bir yumurtanın yanına karşılıklı iki telefonu çalışır surette koyarsanız yumurta yarım saatte pişiyor" tezini para vermeden çürütebildiğim uygulama.
    (bkz: allahini seven bu maili forward etsin)
  • aramalarınızın çoğu öğretmen hattı kullanmayan kişilere, ya da başka operatörlere yönelikse, kazığın kralını yiyebileceğiniz bir hattır. biri sizde, biri sevdicekte, biri annecikte ise, ve o hattan yalnızca bunları arıyorsanız işinize gelebilir. yok, herkese mavi boncuk dağıtan, sen kapat ben ararımcılardan iseniz, tavsiye edilmeyendir.
  • kendini akilli zanneden saticilarin ''sadece bir ay abone ucreti odeyeceksiniz'' dedigi ve ardindan faturanin 3 ay boyunca abone ucreti eklenerek geldigi iletisim araci.
  • 99.9 ytl fatura geldikten sonra değiştirmeyi düşündüğüm tarife. hayır kardeşim nerden geçirdiniz o kadar anlamadım ki. konuşsam zaten içim yanmayacak. sevgili desen yok, telefonda konuşmayı çok seven biri de değilim ki zaten öğrenciyim, çok konuşmayı gerektiren bir durum da yok. zaten sen demiyor musun bana ver elli altmış kağıt konuşturayım seni herkesle diye. cidden göte kaçabilen tarife.
  • bu hat bir efsane gibiydi. herkes ogretmen hattim var benim diyerek deli gibi konusuyordu. simdi ne oldu bilemiyorum. avea yi terk edeli cok oldu. iyi de oldu. turkcell'le kaziklanarak da olsa konusabiliyorum hic olmazsa.
  • ögretmen hattının yanına da tek hat paketi ile diğer operatörleri de 25 kuruştan arayabilirsiniz.. sık konuştuğunuz kişiler*** de ögretmen hattıysa telefonla konuşmak sizin için vicdan azabı olmaktan çıkar. hele avea evinizde turkcell'den daha iyi çekiyorsa keyfinize diyecek yoktur. fatura 40 tl'yi pek geçmeden rahatlıkla konuşulur.. **
  • uzun bir süre "sevgili hattı" olarak kullandığım avea şeysi. her öğretmen 5 tane alabildiği için (ilk başlarda üçtü tabii) babama çıkarttırmıştım ilk başta bu amaçla, ama biten ilişkiden sonra hattı istemek garip oluyordu aynı numarayı kullanmak istemiyordum haliyle iptal ediliyordu, sonra bir kez daha çıkıyordu bir hat, e anne de öğretmen olunca totalde alınabilecek hat slot'u 7 olduğundan o rakamı kolay kolay bitirmek mümkün değildi zaten, babam ilk aldığında avea değil aycell idi hatta epey olmuş. ancak yaklaşık bir buçuk sene evvel sevgili yanımdayken (teknik olarak sarılmaktayken) telefonda babama "ya bana sen bi tane hat çıkarsana öğretmen olanından" dediğimde "gene mi?!" diye bağırarak beni oldukça kötü bir duruma düşürmesini asla unutamam sözlük. ailesinde bir şekilde öğretmen bulunan diğer bazı arkadaşlarım ile de kullanmıştım, hatta eski ev arkadaşımda olması pek iyi olmuştu. lakin nasılsa beleş diye anne ve baba tarafından her gün taciz edilmek kötüydü. neyse geçti o günler. yine de insan özlüyor faturalı hat kullamayı, heleyine faturayı kendisi ödemiyorduysa.

    ps: 1 saatten uzun konuştuğum olmuştu bir çok kez, kapandığına pek şahit olmadım, ama yamuluyor da olabilirim.