şükela:  tümü | bugün
  • almanya'da bild ve die welt'i cikaran sagci medya sirketi.
  • doğan tv'nin hisselerinin 25%'ini satın alan alman medya devi.

    bu ortaklık ile birlikte doğan grubu gazete ve tv'lerinde almanya aleyhinde bir haber okumanın/seyretmenin mümkün olamayacağı düşünülebilir.

    dünyanın globalleşmesinin doğal bir sonucu olarak bu tür ortaklıkları ve ekonomide yabancı payının artmasını normal karşılamak gerektiği düşünülebilir. (bilimsel araştırmalar globalleşmenin faydalarının en çok batı avrupa ülkerinde toplandığını göstermektedir)

    kaldı ki medya sektöründe yabancıların ağırlığının olması, kitleleri kendi istekleri doğrultusunda yönlendirmelerine olanak sağlayabilir. örneğin yabancıların ülkemizi kalabalık bir pazar olarak görmelerinin bir doğal sonucu olarak yazılı/görsel medya aracılığıyla kendi tüketim alışkanlıklarını ve değerlerini ülkemize ihraç etme eğiliminde olabilecekleri ileri sürülebilir. bu da sadece tüketen, amaçsız, bilinçsiz ve yozlaşmış bir topluma neden olabilir.

    ülkemizde özellikle son yıllarda yayınlanan dizilerin ve tv programlarının konularına bakıldığında genel olarak türk toplumunun değer yargılarıyla celişen olguların ön planda tutulduğu ileri sürülebilir. gerek bu gerek ise ülkemizde 1800'lü yıllardan sonra yaşananlar insanın kafasına bir "acaba?" sorusu getirmektedir.
  • şimdi olay şöyle, pro sieben, almanya'nın en büyük televizyon kanallarından birisi satılacak. ama springer verlag ag pro sieben'ı satın alamıyor, rekabet kanunları yüzünden. doğan medya ise pro sieben'ı satın almak içün en yüksek fiyatı teklif ediyor. yani anlamayan için şöyle açıklayayım: tekelci şirketlerin mutlu beraberliği. tabii bunlar 2006nın olayları. sonrasını takip etmedim.
  • yakında ismi turkiye'de daha sık duyulacak medya devi.
    doğan yayınlarının yüzde 25'i onda; gazetelerin, tvlerin.

    burdan avusturya'lı omw'ye takıldı gozler. petrol ofisinin dostu.

    işin ucu denizfeneri işine gidecek mi bakalım...almanya'da patlayan.
  • doğan medyanın ortağı olduğu grubun yayın politikasında şu maddeler bulunmaktadır:

    - hür alman hukuk devletinin avrupa devletler topluluğunun olmazsa olmaz bir üyesi olması ve avrupa halklarının birleşme çabalarının teşviki;
    - yahudilerle almanlar arasında barışın sağlanması ve buna ilaveten israil devletinin yaşam haklarının desteklenmesi;
    - transatlantik birliği ve özgürlükçü değerler birlikteliği içinde amerika birleşik devletleriyle dayanışma;
    - her tür politik totalitarizmin dışlanması;
    - serbest piyasa ekonomisinin savunulması.

    sonra diyosunuz ki doğan medya neden israil yanlısı haberler yapıyor? neden vatanını savunan filistinlilere terörist deniliyor? yüzlerce masum sivil çoluk çocuk ölürken neden doğan medyası bunları göstermiyor? son günlerde israil yaptıklarına soykırım diyen vekili haber yaparken neden "vekilden tuhaf çıkış" diyor? "israil attığı füzelerle hamas ı yerle bir etti" derken, atılan füzelerin öldürdüğü sivilleri neden göstermiyor? kendi hisselerinin dörtte birini israil 'i koruma güdüsüyle yayıncılık yapan yabancı bir şirkete satan doğan, neden atv-sabah 'a ortak olmak isteyen katar lı arap gruba yönelik karalama ve istememe kampayası yaptı? saldırılarda öldürülen hamas liderini "şeriatçı" olarak lanse eden medyası israil in laiklikle yönetilmediğini neden es geçti acaba?.....

    http://www.tumgazeteler.com/?a=2807508
    http://www.iyibilgi.com/…tikel.php?artikel_id=10287
  • zamanında binalarına kızıl ordu fraksiyonu* bombalı saldırıda bulunmuştur.
  • yıllık yaklaşık 2,7 milyar avroluk cirosuyla almanya’nın ve avrupa’nın en büyük medya kuruluşlarından bir tanesi. almanya’nın en büyük gazete ve 3. büyük dergi yayıncısı konumunda. 1946 yılında axel springer adlı gazeteci ve yayıncı tarafından kuruldu. dünyada 35 ülkede televizyon ve radyo kuruluşlarıyla ortaklığı bulunuyor. bild, die welt ve berliner morgenpost gibi gazetelerin de bulunduğu 170 gazete ve derginin sahibi.