şükela:  tümü | bugün soru sor
  • konyada doğuştan vajinası olmayan suriyeli kadına yapılan operasyondur.

    link
  • artık rahatlıkla bı düzine bebe yapabilir.
  • ülke resmen suriyelilere çalışıyor. bunun vergisini ne zaman ödüyoruz.
  • ülkeye yarardan çok zarar getirecek 6-7 çocuk şimdiden hayırlı olsun.
  • bacak omuza pozisyonuna yeni bir soluk getirmiştir.
  • ne olursa olsun bir kadının, bir insanın hayatını değiştiren olay. bu umut ışığıyla kadının söylediği şey de "anne olmak istiyorum". yani suriyelilikle, bir düzine bebek yapıp bakamamakla, ırkçılıkla süslü söylemlerle dolu, kolayca ve aşağılayıcı cümleler kurmak ne acı. bu haberi okur okumaz gördüğüm tek manzara, cinsel organı ve rahmi olmayan fakat anne olmak isteyen bir kadının çaresizliğinin çıkış noktası bulması oldu. dikkat edin de ideolojik söylemler, insanlığınızı öldürmesin.
  • devletimizin büyük hatasıdır! bence ülkedeki tüm göçmenleri, tüm evsizleri, sokakta yatanları, alkolikleri, kimsesizleri, yetiştirme yurdunda kalanları, açları, fakirleri, cahilleri, ilkokul terkleri filan hepsini mazot döküp yakalım! sonuçta hepsi "potasiyel suçlu" ya da "potansiyel zararlı". hatta sadece izmir filan kalsın, diğer illerin sularına kimyasal döküp herkesi telef edelim! bu arsız, onursuz, insan müsveddesi canlıları başka türlü tatmin edemeyiz.
  • suriyeli kadın için büyük, ülkemizdeki suriyeli nüfusu içinse çok küçük bir adımdır.
  • yapılmaması gereken iyiliktir.

    şu adamlara her türlü yardımı yapın ama üremelerine yardım etmeyin be kardeşim.
  • kaynakla kapatmak ya da kör tapa takmak varken yenisini yapmışlar.

    dikenli tel de çekilebilirdi.