şükela:  tümü | bugün
  • mila kunis, hailee steinfeld, kristen bell ve woody harrelson'ın başrolünde olacağı komedi filmi.

    https://twitter.com/…iniz/status/675375932866232322
  • fragmanı yayınlanmış komedi filmi: https://youtu.be/2rzbwgitfd0 (red band fragman)
    https://youtu.be/ikcw-kqo3cs (red band olmayan fragman)

    kadrosu iyi. konusu ilgimi çekmese de izlerim demiştim ama fragmanı izledikten sonra vazgeçtim. 3,5 dk'lık fragman yapmışlar. hiçbir anında gülümsemedim, ekrana mal mal baktım. sıkıcı görünüyor.
  • boktan bi film, güldürdüğü bir kaç yer var onun dışında standart amerikan filmi yani. yüksek beklentilerle izlenmemesi lazım. hayır bide gittim sinemada izledim, paraya acıdığımdan yarısında da çıkamadım.
  • bol vaktiniz ve bedava sinema biletiniz varsa izlenebilecek bir film. bu ikisinden biri eksikse izlemeyin bence.
  • tam bir kafa dagitmalik pazar filmi, mumkunse alin kankanizi, gidin izleyin iste bos vaktiniz varsa.

    oyle aman aman cilgin bir olayi yok, ben surekli mila kunis e bakip allahim ne guzel kadin diye ic gecirdim elbette.

    yalniz uc kadinin gece cikmadan onceki makyaj yaparkenki muhabbetleri gercekten komikti, pek begendim o sahneyi.

    ayrica filmin son sahnesi bence cok basarili, cok guzel dusunmusler, benim gozlerim bile doldu biraz, hos.
  • (bkz: annelik) ve anneliğin gerçekleri hatta ebeveynlik üzerine güzel bir komedi olmuş. güldürüyor , yer yer düşündürüyor bazen kahkaha atmanıza sebep oluyor.

    fimin sonu kesinlikle efsane olmuş. anneyseniz hele ki bunalmış bir anneyseniz film tam size göre. yada sadece kafa dağıtmalık bir şey izlemek peşindeyseniz . ( 7/10)
  • son yıllarda fragmanın yanıltmadığı ender komedilerden oldu. iyi ki fragmana güvenip imdb puanına takılmadan izlemişim. valla ben baya sevdim bunu, çok da güldüm de böyle sesli mesli.

    --- spoiler ---

    yalnız o mila kunis'in barda 10 küsür herif tarafından reddedildiği sahne hiç gerçekçi olmadı. anca gay barda olur o. neymiş efendim "çok anaç anaç konuşuyormuş da kafa açıyormuş" hasssirileeeee!! mila kunis lan o! isterse durmadan çikita muz söylesin, her türlü alır kaçarsın.

    bi de pta seçimi çok suniydi. amerikan pta anaları "hadi kötü analar olalım" diyen bi hatunu imkanı yok pta başkanı yapmazlar.

    --- spoiler ---

    bunlar haricinde gayet keyifliydi. sondaki gerçek anneleriyle röportajlar da hoş olmuş.
  • filmin en güzel yanlarından biri 1h 40m olması. bunu kötü anlamda söylemiyorum. gereksiz yere uzamamış, keyifle seyredilebilecek bir film. zaten çok da kafa yormanıza gerek yok.
  • çok klişesi vardı ama çok sevdiğim bir film oldu, iyi ki de izlemişim.

    o değil de ben 28 yaşında adamım lan. yalan olmasın, (çocukluk aşkım) christina applegate* ve (şu anki aşkım) mila kunis için izledim. tekrar söylüyorum, iyi ki izlemişim.
  • adamda ki lükse bak mila kunis gibi bir hatunu kara amcıklı bir gerizekalıyla aldatıyor. içini sikeyim.