şükela:  tümü | bugün
  • çat çat atıyor adam. 7 gol attı diye biliyorum lig başından beri. ligimizde kendisinin attığı gol sayısı kadar gol atamayan bir sürü takım var. ayrıca 85 bin kişi gomis forması almış. cimboma katkısı çok büyük. ayrıca fenerbahçeli olup "van pörsi gomis gibi topa vursa ayağı kırılır" yorumları yapanlar var.
  • dikkat edin ligimizde her sene dandik takımlarda parlayan böyle siyahi oyuncular olur. bu sene de gomis bu kontenjanı dolduruyor.

    edit: dikkat edin sarışınlar kardeş olmuş. geseliden önce febeli savunmaya geçiyor.
  • dikkat edin bu adamı ve oynadığı takımı küçümseyen görmemiş tinerciler aramızda kol geziyor.

    not: haşortmanlıspor.
  • 28 gol daha atarsa negredo'nun 35 gollü rekoruna ortak olabilir.
  • dikkat edin ligimizde bir tane daha böyle bi siyahi oyuncu vardı. adam bi parlamıştı bütün tribün sahaya inmişti... * bundan da aynı performansı bekleyenler de hiç merak etmesin.
  • müthiş kalburüstü oyuncularla dolu süper ligimizde 'iyi ki kısmetimize bu 'dandik' golcü düştü' diye sevindiren adam. cenk gibi, b. yılmaz gibi dünya starlarıyla aynı ligde oynaya oynaya pişecek zamanla!
  • fransa liginde 21 gol attığı sezonun ardından galatasaray'a transfer olmuş oyuncu. kendisi zaten formda ve yaptığı işe saygısı olan, disiplinli ve en önemlisi karakterli bir insan.
  • "dikkat edin ligimizde her sene dandik takımlarda parlayan böyle siyahi oyuncular olur. bu sene de gomis bu kontenjanı dolduruyor."

    tineri nasıl çektiyse atiba başlığı yerine buraya yazmış.
  • herşeyi anlarım da drogba ile bir tutmak nedir. bakın bunu beşiktaşlı olarak söylüyorum beşiktaşlı ben galatasaraylı falan değilim ben beşiktaşlıyım neden üstüne basarak söylüyorum biliyor musunuz kardeşim çünkü bu galatasaraylı sözlük yazarlarına üzülüyorum amk.adam gitti drogba ile kıyaslıyor ulan bakın ben beşiktaşlı olarak drogba ile asla kıyaslamam sizde yapmayın drogbaya ayıp amk.
    gomis 7 tane değil 70 tane bile gol atmış olabilir umrumda olmaz, adam ne top alabiliyor ne de ofsayttan çıkabiliyor sizin takım oynuyor gomise de oynatıyor bu yani.

    kendi şahsi görüşümü nokta olarak koyuyorum buraya son olarak

    gomis patlayacak, gün tarih veremem ama bu sezon sonuna kadar güzel performans gitmeyecek, takım oynadığı için oynayabiliyor yoksa onun dışında çok etkisiz

    bu arada bunlar tarafsız ve kendi yorumlarımdır lütfen andaval gibi yorumlar yapmayın mantıklı ve tarafsız konuşcaksanız cevap verin.