şükela:  tümü | bugün
  • her ayin sonunda odenen prim.
  • ödenmemesinde de pek bir sakınca yoktur, müsait olunca kaldığınız yerden devam edersiniz... hatta ödemeyin, ödemek isteyenlere de engel olun...
  • allahin belasi primdir. is kurarsiniz, sahis firmasi, su an itibariyle 440 tl her ay sgkya bayilmak zorundasinizdir. 440 tl!! 4-4-0 t-l!!! ve para kazanmissiniz, kazanmamissiniz sgknin umru degil, o pirim her ay yatacak! hangi ulkede saglik primi asgari ucretin yarisi olur ya, hangi ulkede? asgari ucret 1000 lira net, devlete odenen prim 440 tl. sabah aksam kalkiyorum sgkya lanet yagdiriyorum.
  • yüzde 29 oranında zamlanmıştır. 440 lira öderken 568 lira rakamını görünce şok oldum sabah sabah. 1300 lira yapılan asgari ücretin kaynağının nereden bulunduğu anlaşılmış oldu böylece. diyecek bir şey yok, bizim gibi millete müstehak.
  • yasal soygunun diğer adıdır. sosyal politika değildir bu yasal gasptır.
  • yani bu ortamda insan nasıl emekli olur arkadaş millete faizsiz kredi vereceğim de geri ödemesiz 50 bin tl hibe edeceğim de ondan sonra kurulu işleri baltala
  • 2015 yılında aylık ortalama 427 tl prim ödemiş olduğunuzu düşünürsek, 2016 yılı için ödenecek en düşük primde %33'lük bir artış söz konusu(568,22 tl). çüş amına koyayım, kelimeler kifayetsiz.
  • 1 ocak 2016 itibariyle 568,21 tl olarak güncellenen haraç.

    işsizlik sigortası fonunda milyarlarca tl dururken devlet 1.300 tl asgari ücretin artan maliyetinin tamamını işverene kitledi. tüm bu yaptıklarınızın istihdama yansıyacak olumsuz etkilerini öngörebilecek bir gram aklınız yok. vallahi de yok billahi de yok.
  • bugün ödemek için girdiğimde sistemde 568,22 ibaresini görünce şöyle dönüp arkama bakmışım istemsiz. ulan sen nasıl devletsin. asgari ücretliye yaptığın zammı benden niye çıkartıyorsun? 440 lirayı öderken insan bir sövüyordu, şimdi kaç defa söveceğiz? ben emekli olduğumda ne kadar para vereceksin ki şimdi benden hamuduyla alıyorsun.

    şimdi, devlet sgk'lı çalışandan işveren payından %12,5 işçi payından ise %5 sağlık harcamaları için kesinti yapıyor. yani; 2016 yılı için ben yanlış hesaplama yapmadıysam sağlık kesintisi için 54 lira aylık kesinti yapıyor. ben sana aylık 100 lira vereyim emeklilik benim derdim olsun arkadaş.

    yeter ulan, yeter hakikaten yeter. emekli olunca, bağ-kur emekli maaşları midilli atı kadar primleri anasının .mı kadar. sizin yöneteceğiniz sistemin bin türlü belasını. soyunuz sopunuz kurusun emi
  • prim 568 tl olmuş. zaten asgari ücret 1300 tl. yarısının prim olarak geri devlete ödendiği nerede görülmüş. gerçekten bu halkın kafası çalışmıyor. şu sigorta priminin hiç mantıklı bir açıklaması olamaz.