1. saçma bir mantıkla itiraz edilen ayet.

    regl gibi doğal bir olaydan iğrenmenin nesi anormal merak ettim. eh o zaman sıçmak da doğal bir olay, sıçtıktan sonra al bir parça dışkını, koy yastığının yanına, yanağını yasla ve uyu.
  2. "de ki: o, bir rahatsızlıktır" dan sonrasını okumadığım ayet.

    edit: eza: eziyet. yani regl kadına bir eziyettir. o yüzden pisinizden iyi arının adamlar siz de sabrediverin 2 gün. efendim kimi için tanrının menstruasyonu bu şekilde ifade etmesi gayet yeterli ve mantıklıyken, kimi için böyle bir ifade olsa olsa o dönemin adamının ağzından çıkmıştır. ha ben tanrı olsam yapıştırırım oraya çocuğunun olması için çok gerekli bir olay tiksinme falan diye, atayizler bu sefer harbiden açıklayamaz. zaten kuran böyle bir kitap olsa ortada atayiz de olmaz, ha ben tanrı olsam burda işim olmaz, halamın taş.. neyse konu dağılmasın... şimdi ortaya şöyle bir mantık çıkabilir o zaman. zaten allah kitabı öyle yazsa herkes inanırdı mahsus o dönemin bilgisiyle yazmış ki 100 yıllar sonra okuyan adamlar bu nasıl tanrı desin, cehenneme de çıra tedariği aksamasın. ha ben de derim ki o zaman 40 yıllık holivut seyircisiyim böyle sadistlik görmedim. yani kadınlarla ilgili tek ayet bu olsa tamam, derim ki kitap iyi de benim niyetim bozuk. kaşınıyorum kazıklara oturmak için. ama kadınlar tarladır istediğiniz gibi üstlerine varın, allah erkeği kadından üstün yaratmış serkeşlik ederse dövün, adil olamayacaksanız elinizin altındaki cariyelerle yetinin, daha adet görmemiş eşleri boşarken şunlara dikkat edin gibi ayetler okudukça bende kayış kopuyor. evrensel insan hakları bildirgesini yazan adamlar bile daha ilahi özelliklere sahip diyorum içimden. yani o dönemin bu dönemin bilimini geçtim diyelim insan hakları bilhassa kadın hakları ihlali, köleliğin meşru olması gibi konuları geçemiyorum. sen git akıl almaz karmaşıklıktaki insan bedenine kuantum fiziğine evrenler sistemine hayat ver, sonra gel bunları söyle. onu da sadece bir kişiye. ya ben tanrıyı gözümde çok büyüttüm, ya da inananlar fazla hafife alıyor.
  3. itiraz etmek için takla atılan ayet.

    yahu itiraz etmeyin demiyorum, vallahi demiyorum zira fikir tartışmaları iyidir ama bir fikirle itiraz edin. şöyle sağlam bir dayanağınız olsun.

    "ayy kendi yarattığı şeyden iğreniyor hmmhmafsfs:s"

    bu ne yavrum? bu ne kuzum?

    allah mı yaklaşıyor kadınlara? burada erkeklere sesleniyor.

    kadınlara eziyet etmeyin çünkü bu bir rahatsızlık halidir, diyor.

    rahatsız ne demek?

    ne yazık ki senin dar kafanla düşündüğün şey değil. rahatının kaçması demek.

    e sen değil misin "regl oldum" diye kıvranan. sıcak şekerli su içen, masaj yapan ben miyim, ağlayan ben miyim bazen dayanamayıp acile gidip iğne vurunan ben miyim?

    e bu rahatsızlık değil de ne?

    allah size "ahaha manyak ya tam rahatsız kuluma bak ya allah'ın manyağı" demiyor yani, o rahatsız değil bu.

    ve evet adet kirli bir durum. o kan çarşaftan bile çıkmıyor lan. leş kokusu da cabası.

    allah daha ne desin sana be insafsız.

    ağzın kokuyor çünkü dişin çürük dese doktor, nasıl diş doktoru bu ağız kokusundan şikayetçi, mi diyeceksin?

    ayrıca, şu konu bu konu neden kur'an-ı kerim'de geçmiyor, diye eleştirenler iş cinselliğe gelince, dine bak ya seksle uğraşıyor diyor.

    cinsellik insanlığın en temel ihtiyaçlarından biri değil mi kardeşim? bundan bahsetmeyecek de neyden bahsedecek?

    her meselede, cinsellik temel ihtiyaç. bahsetmekten utanmamalıyız. tabu olmamalı, diye kıvranıyorsunuz ama...

    not: bu arada ergen kardeşim, bir abin olarak tavsiye edeyim:

    ılık şekerli su iç. sıcak su masajı yap ayaklarına. emin ol rahatlayacaksın. o zaman sinirin, tribin geçer. öptüm.
  4. her kelimeden farklı anlamlar çıkarmaya çalışan yavşakların "temizlenmek" kelimesini direk temizlenmek olarak algılamaya çalıştığını gösteren ayettir. biraz daha anlam çıkarmakta ıkınırsanız hijyenik mendille sikecekler. adet bir kadınla ilişkiye girmeyin diyor işte ulan. neyi kastırıyonuz. ananız sizin bokunuzdan iğrenmiyor. yaratan mı iğrenecek de yavşak cümlelerle şebeklik peşinde koşuyorsunuz. konu kilit admin pls.

    zedit: şirkle suçlandım. deyus musunuz olum. bir şeyi oraya buraya çekip saptırmak var. bir de net şekilde anlaşılan bir anlam var. "adet bir kadınla ilişkiye girmeyin" anlamı çıkmıyor diyen biri varsa gelsin benle mi girsin diyeyim ne diyim.
  5. okudugunu anlamakta dahi zorlanan insanlarin hakkinda atip tuttugu ayet.

    "şunu iyi bilin ki, allah tevbe edenleri de sever, temizlenenleri de sever." kismindan da

    "regl olduktan sonra utançla tövbe etmek..." gerekliligini cikarmis.

    böyle bir insana daha neyi anlatabilirsin ki?
  6. (bkz: #33370020) dışkılamak ve kadın yumurtasının çatlayıp kan halinde dışarı atılmasını aynı tutan zekileri gördükçe
    ''bunlar ancak tüh kaka pis ten anlar en iyisi kadın ı bu dönemde pis ilan edelim yoksa bu öküzler regl megl, ağrı sızı anlamaz bu kadını dütmeye kalkar ''
    mantığıyla indirilmiş olduğunu düşündüğüm ayet.
  7. regl hali külliyen sona erene değin kadına sakın ilişmeyin diyen ayet. fakat bu dönem için ekstra alternatif sunan bir hadis de vardı. şöyle ki; erkek, kadının göğüs mıntıkasında birşeyler yapabilir deniyordu yanılmıyorsam.

    edit: erkek, kadının belden yukarısı için istediği şekilde muamelede bulunmasında dinen hiçbir sakınca bulunmamaktadır. adet halinde sevişmek, peygamber efendimizin (s.a.v) sünnetlerindendir. arzulanmaya ve şehvetsiz de olsa sevilmeye muhtaç olan kadın, her ay belirli bir süre adetli günlerinde ilgisiz kalmaktan ve sevimsiz olduğu şeklindeki üzücü şartlanmalardan ötürü bunalabilir. onun için bu günlerinde kadınları ilgisiz bırakmak doğru değildir.

    hz. aişe (r.a.) şöyle anlatıyor.

    " eşleri olan bizlerden biri adet gördüğü zaman allah'ın resulü (göbekle dizler arasına örten) genişçe bir örtü örtünmesini emreder, sonra da onun göğüslerine yönelirdi."
    (nesai, 1,189.)

    efendimizin, bütün hanımlarına, onlar hayızlı iken bu şekilde yaklaştığı rivayet edilmiştir. hatta bazılarına göre âdetli hanımıyla cima dışında herşeyi yapabilir. ımâm muhammed bu görüşdedir.
    (islam fıkhı ansiklopedisi)
  8. iktidar da kendi tanrısını örnek alıyor demekki. o da kadın bedenine hükmedebilmek için elinden geleni ardına koymuyor sağolsun. ulan bırak da ne zaman sevişeceğine kadın karar versi ya da kadın ve erkek beraber karar versin. hani en muhteşem yaratılışlı canlıydık biz hani aklımız vardı. bizim aklımız ermiyor mu yani bunlara. biz neyi isteyip istemediğini bilmeyen bir şey miyiz. biri çıkar regl hastalıktır ona yaklaşmayın der biri çıkar kürtaj soykırımdır kadınlara sormayın biz karar veririz der biri çıkıp saçını bacağını kapatsın kadınlar der. ya bi rahat bırakın şu kadınları ve onların bedenlerini. kendi işinize bakın allahınızın aşkına.
  9. evet baya bildiğimiz cinsel ilişki konulu ayettir. doğru, seksi kastetmektedir.
    evet, yalnız kadınların yaşadığı ve bilebildiği bir durumu anlatır. aynen de "rahatsızlık" ve "temizlenmek" kelimelerini kullanmıştır.

    ya ne olacağıdı yaprağım? kur'an-ı kerim'i yalnızca ve tamamen allah'ın zatını anlatan bir kitap mı sandıydın? insana yol göstermez direkt allah ol der dimi kutsal kitaplar? tü aklınızın köküne sıçayım emi...

    kadınla erkeğin cinsel birlikteliği hakkında bile işaretler koymuş. az düşün demiş milyon kere. az şükret demiş. bunlar da burda göbeklerini kaşıya kaşıya birbirlerinin beyinlerine attırıyolar...

    hey allahım ya...