şükela:  tümü | bugün
  • insanlara olan güveni oldukça sarsan olaydır.

    geçen hafta perşembe günü eşimin başına gelmiş hadisedir. bugün internet şubesinden hesabı kontrol ettiğinde fark ettik.bankamatikte 100 lira çektikten sonra kartı atm de unutup gitmiş. insanlarda nasıl profesyonellik varsa artık tek seferde çekmemiş dört seferde toplam 750 lirayı çekip gitmiş. yani hesabındaki tüm para olan 754 lira nın 750 lirasını.

    banka halk bankası. nasıl sistemleri varsa artık, benim bildiğim önce kartı verir sonra parayı. itiraz ettik,savcılığa da başvurun dediler ama pek ümidim yok açıkcası.

    giden paradan daha çok beni şu rahatsız ediyor aramızda hırsızlarla,gaspçılarla,yada katillerle yaşıyoruz o tedirgin ediyor. insanlar sanki başkalarının hata yapmasını bekliyorlar gibi nasıl menfaat sağlarırım derdinde.

    insanlara olan güvenim dibe vurmuş durumda. allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın ne diyeyim sözlük.

    de lere takılan arkadaşlara edit: cep telefonundan yazıyorum arkadaşlar, kelimeden sonra boşluk atıyor klavye.aceleden dikkat etmedim.allah iyiliğinizi vermesin.şu olayda bile geyik yapacak birşey buluyorsunuz.
    paranın geri gelmeyeceğini ben de :) biliyorum. duyarlı, dikkatli olmanız için paylaştım.

    edit:bahse konu atm banka tarafından işlem yapılmasına kapatılmış,büyük ihtimalle kamera kayıtlarını almak için kapattılar.
    bugün savcıya gidilerek konu anlatıldı,savcı tarafından dilekçe tarzı bir yazı yazılıp polis merkezine başvurulması istendi.
    karakolda ilk gol ; ifade yazan arkadaş olmadığından bir saat sonra gelinmesi istendi, iznimiz yok deyip ısrar edince bu seferlik böyle olsun denip ifade yazdırılabildik.

    edit 3 : olayın üzerinden bir ay geçmiş durumda. ne bankadan ne de emniyetten herhangi bir dönüş olmadı. açıkcası aksinide beklemiyordum

    son edit: savcılıktan çağırdılar. parayı çeken şahsın birkaç fotoğrafı gösterilip, tanıyıp tanımadığımızı sordu. tanımadığımızı belirttikten sonra emniyette şahsın kimliğini teşhiş edemedik diye yazı gönderdiğini söyledi. banka da sorumluluk bizde değil deyip yazı göndermiş. dosyayı kapatacağım dedi, ellerinde bir sürü böyle faili meçhul dosya olduğunu, genelde bu şekilde şahsın yakalanamadığından falan bahsetti.
    anlayacağınız bu ülkede herkes kendi güvenliğinden sorumlu. nokta.
  • para haznesinde unutulan parayı almakla aynı olan şey.
  • aynştaynlık yapmış olmayayım ama bildiğim kadarıyla tüm atm'lerde kamera sistemi var. işlem günü ve saatinden bulunur diye düşünüyorum.
  • bir kişi de yazmamış vay arkadaş nasıl olur. arkadaşım atm kamerasından şeyedin sorun çözülür. denedim yüzde yüz çalışıyor.
  • belki çok ama çok işine yarayan birine gitti o para demek isterdim. ara ara bana geliyor o his. ama sahibinin de ihtiyacı vardır diye düşünüp fikrim nötrleşiyor dediğim olay
  • halkbankasından para çekme olayı şöyle : kartı taktın şifre vs girdin bunlar klasik. sonra banka parayı veriyor ve bir ekran çıkıyor diyor ki başka işlem yapmak ister misin? ben daha önce de bankamatikte kartını unutan biri olarak geçen aldım parayı bekliyorum ki kartı versin ekrana da bakmıyorum. sonra noluyo diye bir baktım yukardaki soru ve evet hayır şıkları var. o an aklımdan geçmişti ben bunu mal gibi unutsam parayı alıp gitsem sonra gelse biri evete bassa şimdi bu banka şifre sormayacak mı diye. cevabımı almış oldum. teşekkürler.
    benim de başıma gelmesi an meselesi olan olay.
  • parkdaki bankın üstünde unutulan parayı almakla aynı şeydir.

    geçen hafta oturduğum bankta bir miktar para unutup gittim. zaman sonra geri dönüp baktığımda paranın çalınmış olduğunu gördüm :( belediyeye şikayet ettim, savcılığa da başvurun dediler ama pek ümidim yok açıkcası.

    giden paradan daha çok beni şu rahatsız ediyor aramızda hırsızlarla,gaspçılarla,yada katillerle yaşıyoruz o tedirgin ediyor. insanlar sanki başkalarının hata yapmasını bekliyorlar gibi nasıl menfaat sağlarım derdinde.

    insanlara olan güvenim dibe vurmuş durumda. allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın ne diyeyim sözlük.
  • csi'cılık yapıp parayı çeken kişinin yüzünün detaylarıyla database'deki yüzleri karşılaştırıp adamı açık adresine kadar bulamayacağınıza göre yapanın yanına kar kalacaktır.

    kamera var bulunur diyorlar lan. şaka mısınız oğlum siz? kamerayla kim kimi buluyor?
  • bir keresinde par açekmek için kadıköy meydanda akbank şubesinin yanındaki atm'lerine geldiğimizde biri kartını unutmuş, içeride yüklü miktarda para vardı.

    hesap ekranı açık olduğundna parayı gördüm vurmayın hemen :)

    başkası kullanmıştır belki korkusu ile hemen kartı çıkarıp, kameraya göstererek kartı kırıp, şubenin kapı altından içeriye atmıştım.

    kimsenin 1 kuruşu kimseye huzur vermez.
  • şu "de,da,ki"lerin yazılışını öğrenin artık amk. yeter ulan amk cahilleri.
    hepi topu bir dil kullanacaksın. alttaki yorumlarda da bir dünya yanlış var. sözlüğün anasını siktiniz.
    hala sinirim geçmedi. alayınızın amk.