şükela:  tümü | bugün
34 entry daha
  • sadece fikrini beyan eden insanları 'aktroll' diye suçlayıp, liste yapanlar gelmiş burada değerlerimize sövüyorlar diye ağlıyorlar. umrumda mı, asla değil. sizin zihniyetinizden insanların bana katabileceği birşey zaten yok. insanlardan değerlerinize sagı beklemeden önce saygı göstermeyi öğreneceksiniz.
  • lan su basligi ssg acsa asil efsane ayar o zaman olurdu.
    ssg acmadi guru acti o da olumlu.
  • oyle bisey varsa, ayar denir buna.
    neden denmesinki amk dupeduz oyle, beyniniz yikanmis sizin devlet isleriyle. buyuk adamlar sizi.
  • burada rte ye olumsuz bir şeyler yazdığımızda -ki genelde yazmaktan çekiniyoruz- ya entryler siliniyor ya da hakkımızda soruşturma başlatılıyorsa aynı hassasiyeti türkiye cumhuriyeti kurucusu gazi mustafa kemal paşa'ya(büyük harflerle) yapılan hakaretler ya da olumsuz düşüncelerde de görebilirsek, işte o zaman buna ayar diyebiliriz.
  • ekşi sözlüğü forum zanneden bir şahsın beyanı.
  • ciddiye alınacak birşey değil yani(bkz: dürüm gayri ciddi).
  • ayar mı? bu nasıl ayar lan?

    adam özlü söz paylaşmış, öteki de gelip gerçeklikle bağdaşmayan saçma sapan bir şey yazmış. bu nasıl ayar? bu nasıl zekasızlık?

    enteresan.
  • tanım : hafif bir ayardır. zira orta dereceli ayar olsa bu başlığı açanı uçururdu.
    bu başak isimli kişi 10 sene önce daha sözlüğü tam ele geçirememişken, pkklılarla ilgili girdiğim sert entryi keyfi şekilde silmiş, özel mesajı açıkken , saygısız bir şekilde üst perdeden laflar söylemişti.
    bu özel mesajı ifşa ettiğim için g.g bahanesi ile entryi sildirmiş , o zamanki hesabımın silinmesine giden süreci başlatmıştı.

    öncelikle ne kadar mantıksız, ne demek götümüze girebilir, ulan ben senin yazdığın mesajı ifşaladıysam ancak sen dava açarsan benim götüme girer ki kendisi o zaman küçük ortak idi sözlüğe. adamın bana attığı mesajı ifşaladığım için tutup da cumhuriyet savcısı ekşisözlüğe dava mı açacak.
    bu kadar da tutarsız kişidir. kısacası özgülük mözgürlük goygoyu boşuna yapmasın yemezler.
  • ayar ayar degil zaten de zamaninin yetmez ama evetcisi, cozum surecinde de kurt yazan herkesi direkt ucuran kanzuk'un ataturk'ten alinti yapmasi biraz absurd olmus.
13 entry daha