şükela:  tümü | bugün
  • ankara büyükşehir belediyesi'nin botaş'a olan borçlarının ödenmesi ve metro yapımının devam etmesi için 2007 yılında, özelleştirilmek üzere kurulan şirket.

    ''başkent doğalgaz özelleştirme kapsamına alındı. özelleştirme idaresi'nin, üç kez yapılan ihaleden sonra son kez çıkardığı ihalede teklif verme süresi yarın dolmaktadır. bu ihaleye başvuran şirketleri uyarmak istiyoruz. sonucu bilinmeyecek bir işe kimse girişmemeli. özelleştirme idaresi de kanuni dayanağı kalmayan bir özelleştirmeyi yapmamalıdır.

    başkent gaz'ın özelleştirmesinin dayanağı olan kanunun gerekçesi, botaş'a olan borçların ödenmesi ve metro yapımıydı. ancak başkent gaz'ın karının 48,7 milyon lira lira olduğu ve botaş'a olan borçların ödendiği açıklandı. metro yapımını da ulaştırma bakanlığı üstlendi. dolayısıyla, şirketin özelleştirilmesinin kanuni dayanağı kalmamıştır. bu kanun zaten anayasa mahkemesi'nin önündedir. kanun bu mahkemeden dönmez ve özelleştirme yapılırsa biz chp olarak ayrıca danıştay'da, özelleştirmenin iptali davası açacağız. özelleştirme idaresi ve ihaleye teklif vermeyi düşünen tüm şirketleri uyarıyorum. ankaralıların geleceği ile kimsenin oynamasına izin vermeyeceğiz.''
    levent gök

    http://cumhuriyet.com.tr/?hn=393026&kn=6&ka=4&kb=6
  • an itibariyle 1 milyar 162 milyon dolar karşılığı torunlar gıda'nın özelleştirme ihalesini kazandığı kurumdur
  • yeni bir uygulama ile müşterilerine yaz döneminde bir ay içerisinde en fazla 70 tl değerinde doğal gaz alabilme kotası getirmiş şirkettir. bu sayede kış zamlarını bütün benliğimizle hissedebileceğiz. memlekette istediği zaman istediği kuralı koyup istediği gibi at koşturan bankalara doğal gaz dağıtıcılarının da eklendiğinin işaretidir.
  • otomatik ödeme talimatında olan doğalgazımı borcundan dolayı kapatarak nasıl bir kafaya sahip olduklarını anlayamadığım kurum.
    işin garibi su, elektrik de otomatik ödemede ve takır takır işliyor.

    anlayan beri gelsin.
  • muhtemelen kafası değişik çalışan birilerinin yönettiği şirket. tamam yapılacak zammı insanlara olduğu gibi yansıtın ama eylül bitmek üzere havalar soğuyacak bu şirket hala ayda 110 tl den fazla gaz alamazsın diyor. madem öyle herkesi geçirin faturalıya insanları doğalgaz sıralarında bekletip durmayın. ön ödemeli kartları elinde insanlar bir dünya yol parası ödeyerek ve zaman harcayarak evlerinin gazsız kalmaması stresini yaşıyor. yazık gerçekten memleketin haline!
  • ekimin sonuna kadar aylık maksimum 110 tl lik alım yapma izni veren şirket. metrekare hesabı falan yok. her alışta 1 tl de işlem ücreti kesmeye başladı zaten böylece hayat pek bir güzel oldu ankaralıya anlatamam size.
  • göz göre göre karaborsacılık ve stokçuluk yapan firmadır.

    ben bu işten hiç bir şey anlamıyorum. mahkemeye verme şansımız da mı yok?

    bakın arkadaşlar herkesin sağlık durumu bir değil, ev sıcaklığı 22 derece altına düşünce ağrıdan yerinden kalkamayan insanlar var. ankara soğuğunda 110 tllik yakıt ne demektir.

    bakın normal soğuklar başladığında benim evimin minimum yaktığı doğalgaz metreküpü 300 üzerinde. ankaranın soğuğu aralıkta başlamaz. ekimde başlar. 3 gün sonra ankarada gece sıcaklığı -5 derece olacak. benim 110tl ile ısınmam imkansız. ne yapmam lazım yani. otelde mi kalayım kış aylarında.

    bu yapılan uygulamanın ne insan haklarına ne de hukuka uygun olduğunu düşünmüyorum. savaş sırasındaki karneyle şeker, tüp satılmasından ne farkı var yani. %15 senelik zammı tüm kullanıcılara uygulayabilmek adına bu yapılan hukuksuzluğa dur demenin mümkünü yok mu yani. paramla ben evimde üşüyüp hasta olacaksam bu işte bir hata var demektir.

    kimsenin şu ana kadar aşırı tepki vermemiş olmasına da şaşıyorum doğrusu. muhtemelen kartlı ankara aboneleri henüz yazın aldıkları gazı tüketebilmiş değiller ama 3 gün sonra başlayacak soğuklarla bu başlığın da popülerleşeceğini düşünüyorum.

    http://www.haberler.com/…sina-tepki-5117428-haberi/
  • getirdiği kota ile insanı çileden çıkaran firmadır. sadece ankara'da mı gerçekleşen bir uygulama merak etmekteyim.
  • "hocam biz zam yapaca'z üç vakte kadar, siz de o zamana kadar n'aparsanız yapın, idare edin" demek isteyen şirket.
  • adaleti tesis etmeye çalışan akp tarafından, abonelerine kota uygulaması yapan, kışın ortasında istediğimiz kadar gaz almamızı engelleyen şirket.

    buna dayanıyorlarmış

    her alanda olduğu gibi, bu alanda da adaleti ve kalkınmayı sağlamayı planlamışlar.

    bakan demiş ki, "abonelerin finansal getiri elde etme istekleri doğrultusunda sistemi spekülatif bir yatırım aracı olarak kullanmalarının önlenmesi" spekülatif bir yatırım aracı olarak doğalgaz

    ben stokladığım doğalgazı yüksek fiyattan satmıyorum ki?

    bu saatleri satarken zaten avantajlı diye satmadınız mı? niye bu avantajı kaldırıyorsunuz, bu hakkı nereden alıyorsunuz? bu neyin kafası?

    seri eksileyin amk.