hesabın var mı? giriş yap

  • tatildeyken oğlanın yaptığı şebeklikler hoşuna giden bir adam yanaşıp bizimkine sorar;

    - kaç yaşındasın bakayım sen?

    + dört..

    - büyüyünce ne olacaksın?

    + beş.

    (sdfskdjsdkfj ne de olsa babasının oğlu)

  • beter olsun. hadi bir gün telefonunu sattı, peki diğer gün ne satacaktı? sistemi eleştirmek yerine, olayı eleştiren bir adet toramanın sitemi. umarım insanlıktan nasibini alırsın.

  • darısı diğer gurbetçilerin başına, amin.

    düzen:
    hayır efendim benimkisi kıskançlık değil.
    benim tepkim bu ucuz anadolu kurnazlığına.
    benim tepkim nerede olursa olsun yasalara uyulmamasına.
    benim tepkim bu ülkede yaşamayıp, bu ülke insanının nasıl ve kimler tarafından yönetileceğine karar veren gurbetçilere.
    burada sağ partiye oy ver, ama yaşadığın memlekette sol partiye oy ver, mantık bunun neresinde?
    ülkesini sevmek bunun neresinde bana bunun izahını yapın bende yazdığımdan vazgeçeyim.
    geçiniz efendim.

  • ben. cdyi yerleştirin lütfen
    müş. tamam
    ben. şimdi otomatik bir ekran açılacak kapatın onu.
    müş.kapattım
    ben bilgisayarımdan....
    müş. o dediklerinizi göremiyorum ki şimdi.
    ben. ne görüyorsunuz efendim.
    müş. hiç bişey kapkaranlık.
    ben. monitorünüzü açar mısınız lütfen .
    müş. açtım
    ben şimdi ekranda gördüğünüz pencereyi köşesindeki çarpıdan kapatın.
    müş. ee siz de bi karar verin

  • antik mısırlılar, birçok tanrı ve tanrıçayı farklı hayvan özellikleri ile tasvir etmişlerdir ancak hiçbir hayvana kediden daha fazla hayranlık duymamışlardır. bugünün internet dünyasında da durum pek farklı değildir. (kedi videosu izlemek)

    biz kedileri dostlukları ve şapşallıkları nedeniyle severken, mısır toplumu onlara, yılan, sıçan, fare ve akrep popülasyonunu düşük tutma becerilerinden dolayı aşık oldular. avcılık becerilerine verdikleri önemin bir işareti olarak halkı yılan, akrep ve fare gibi zararlılardan koruduğuna inanılan tanrıça mafdet, kedi olarak tasvir edilmiştir.

    daha sonrasında mafdet'in yerini tanrıça bastet almıştır. basted, başlarda aşağı mısır'ın koruyucu tanrıçası konumundaydı ve vahşi bir aslan olarak betimlenirdi. nitekim ismi de "yiyici, (yiyerek) yok edici" anlamına gelmektedir. ev kedileriyle özdeşleştirilmesi ve bu şekilde betimlenmesi mö 1456 yılında başlamıştır. koruyucu tanrıça olarak firavunun savunucusu ve koruyucusu olarak görülürdü. bubastis şehri ona atfedildi ve yunan tarihçi heredot'un tüm mısır'daki en popüler olarak tanımladığı bast festivali için yüz binlerce kişi her yıl buraya akın etti.

    kediler sanatta her zaman saygı duyulan bir konumda göründüler ve bir ailenin sevgi dolu üyeleri olarak evcilleştirildiler. hatta öldükten sonra arkalarından yas tutulup mumyalandılar. bir kediyi öldürmek ise idam cezası ile sonuçlanacak büyük bir suçtu.

    bir efsaneye göre m.ö. 525'te yapılan pelusium savaşı'nda pers askerleri, mısırlı okçuların onlara zarar vermeyi göze alamayacağını düşünerek kedileri kendilerine kalkan olarak kullanmışlardır. görsel

    görsel: ressam paul-marie lenoir (1872)
    kaynak: history extra

  • ankara'da bir berberde traş olurken görmüştüm.

    not: bu entrinin taşıdığı bilgiler:
    a) zekai tunca (en azından) bir dönem ankarada bulunmuştur.
    b) kendini traş ettiren bir insandır.
    c) görülebiliyor.

  • 35+ bir kadına, “beni kabul etmeyip de ne yapacak, düşürürüm ben bu yaşa gelmiş kadını,” diye yaklaşan ama reddedilen birinin hezeyanı. aksi takdirde, sizinle alakası olmayan insanların size dokunmayan tercihlerini neden kendinize dert edesiniz, değil mi?

    edizhun; arkadaşlar, ciddi soruyorum; geri zekalı mısınız? bi' insanı savunmak için onunla aynı özelliklerde olmak mı gerekiyor? afganistanlı/suriyeli de değilim; onlarla ilgili yazdım. tacize, tecavüze, kadın cinayeti girişimine de maruz kalmadım; aleyna çakır'ı savundum...

    yaşımdan size ne? 35+ değilsem bu densiz giriye cevap veremez miyim? gerçekten hastasınız, yahu, lami cimi yok; hastalıklısınız.