hesabın var mı? giriş yap

  • türkiyenin bir şehri. tüm şehirlerimiz kadar aptal, cahil adam barındırır. sidik yarışına gerek yok. 81 ilin 81 tanesi de aynı cinsten insan barındırıyor bu memlekette.

  • bu halkın alacağı kararlara bu kadar çok mu güveniyorsunuz ulan siz? bu halkın kararları yüzünden bugün bu konuları konuşmuyor muyuz biz? halkoylaması yapılırsa sokakta öpüşen çift idam edilir, 5 yaşındaki çocuğa tecavüz eden herif idam edilmez. araplaşmış bir toplumdan da bir bok olmaz.

  • doğma, büyüme ve mevcutta hala bağdat caddesi ve çevresinde yaşamış/yaşamakta olan biri* olarak eski cazibesinde olmamasının 2 nedeni vardır benim açımdan.

    birinci sıraya avm'leri eklerim. sebebi ise; eskiden zara, h&m, vakko veya herhangi iyi bir marka sadece istanbul'un belli yerlerinde vardı. hatta diğer şehirlerden bile bu markalar için o belli yerlere gidilirdi mağazalar için. şimdi ise her avm'de her marka var. avrupa yakasında veya anadolu yakasının cadde'ye göre uzak kesimlerde oturanlar zara için neden bağdat caddesi'ne gelsin ki? tabii ki en yakın avm'yi seçmekte ve alışverişi yapmakta. en büyük kaybını burada yaşadı bağdat caddesi.

    ikinci olarak açılan cafe sayısıdır. cadde kültürü; insanların yürüyüş yaptığı, yaparken mağazalara göz gezdirdiği ve varsa gözüne çarpan bir şey girip o mağazaya detaylı baktığı/satın aldığı bir yer idi. şimdi ise bir çok mağaza kapandı yerlerine cafeler, restaurantlar aldı. insanlar yürümek yerine mekanlarda vakit geçirmekte. bu konuda da kadıköy belediye'sine sonsuz teşekkür ederim.

    bunların dışında cadde ve çevresine gelen insan kalitesinin düşmesi, mekan sahiplerinin barzolaşması, belediyenin cadde ve çevresini süsleme çabasının yetersizliği ve tabii ki inşaatlardan caddeye girilememesi de etkilidir. ancak direkt olarak bir cadde yaşayanı olarak ilk 2 sebebimin eline su bile dökemezler.

    istiklal caddesi'nden sonra sıra ağır ağır bağdat caddesi'ne gelmekte. bunu yine biz görebiliyoruz ama yetkili kimse göremiyor. çünkü yetkileri kadar bazı insanlar rüşvet almakta. o rüşvetler de her zaman yaşanabilir ortam sağlamaktan daha keyif verici geliyor o yetkili abilere.

  • yeni şarkısının reklamı için bile eski sevgilisine muhtaç olan müzisyen. ayşe arman'a verdiği röportaj o kadar sahte, o kadar kurgu ki okurken acıdım haline...pr cısı da bir hevesle ayşe arman'ı aramışta herşeyi anlatacakmışta aklınca adamı aklayacak. anlattıkları nereden tutsan elde kalıyor. empati yapayım diye zorluyorsun, olmuyor. sanki kadınla silah zoruyla birlikte oldun. sen 18 yıl bu kadının her türlü imkanını kullan, sömür; sayesinde prodüktör ol, inşaat şirketi sahibi ol, şan şöhret sahibi ol, sonra maddi manevi alacak hiç birşeyin kalmayınca, " panik atak oldum de, beşik kertmesi gibiydik" de. hastir len derler adama... biz senin ezik olduğunu zaten biliyorduk ama senin ağzında da duymayaydık keşke.

    hep kadınları suçlarlar ya," ünlü zengin adamı buldu, artık ona ihtiyacı kalmayınca bıraktı " derler. işte bu adamında o kadınlardan hiçbir farkı yok. ulan biraz adam olun be, aşk bitti de, sıkıldım de, başka birine aşık oldum de eyvallah... sana yıllarını vermiş sevgilini yermek, "ama o da ruh emici kadındı ühühühü, ayrılmasam ölecektim" demek nedir len??

    edit: kendisi hakkında yapılan yorumlara çok sinirlenip akıllara ziyan bir açıklama yayınlamış.* bu röportaj tam bir pr fiyaskosu olma yolunda ilerliyor, iletişim fakültelerinde ders olarak okutulmalı. öncelikle kendi adıma demir demirkan'dan nefret etmiyorum, niye edeyim? sertab erener fanı değilim, hiç olmadım. pazar kahvaltısında gazetelere göz gezdirirken okuduğum bir röportaj üzerine yorum yaptım. zaten bu röportaj herkes okusun diye değil miydi? o zaman yapılacak eleştirilere de açık olacaksın.
    sertab-demir birlikteliği başladığında bende 16-17 yaşlarındaydım. nasıl başladı devam etti, yaptıkları işler vs bize yansıtıldığı kadarıyla biliyoruz. hatta kendisinin 2000lerin başında göçmen şarkısının olduğu albümünü almışlığım bile vardır. az çok bizde türk rock müziğini takip ettik, 2000lerin başındaki türkçe rock patlamasındaki konser seyircisi bizdik. yani kendisinin itham ettiği gibi pür cahil halimle minik odamda, sınırlı internetimle, aşağılık fakir bir magazin manyağı olarak burdan kendisine nefret kusmuyorum. burada olay senin müzik dehan değil, ayrılıktan sonra nasıl bir adama dönüştüğündür canım kardeşim.
    olaya sertab-demir ilişkisi olarak değil herhangi sıradan bir çiftmiş gibi bakınca da sonuç değişmiyor. iyi-kötü birşeyler yaşandı bitti, bir taraf yoluna devam ederken, diğeri egosuna kibrine yenilip 18 yıllık ilişkisini bir kalemde harcayıverdi.
    aslında herkesin bu kadar olumsuz tepki vermesinin sebebi, yıllardır çizilen demir demirkan imajının yaldızlarının dökülmesiyle birlikte ortaya çıkan adamın yarattığı hayal kırıklığıdır. demek ki sertab'la birlikteliği gerçekten çok iyi bir projeymiş ki, bir adamı yıllarca son derece başarılı bir pr çalışmasıyla olduğundan iyi gösterebilmişler.
    ayrıca yaygın düşüncenin aksine demir'le müzikal birliktelik eurovision dışında sertab'a hiç yaramamış, özellikle "turuncu" albümüyle beraber sertab'ın kariyeri düşüşe geçmiştir. soner sarıkabadayı şarkısı "bu böyle" ye kadar da sertab ın 2000li yıllarda esamesi okunmamıştır.

    büdüt: istek üzerine demir demirkan'ın resmi sitesindeki açıklamanın linki eklendi.

  • 12 haziran 1994 pazar gecesi los angeles'in batısındaki brentwood kasabasında kendinden 12 yaş küçük olan eski karısı nicole brown simpson ve karısının tokmakçısı olduğu söylenen, mezzaluna lokantasında garsonluk yapan ronald goldman'i boğazlarını keserek öldürmekle suçlanmış insan.

    tutanaklarına geçen deliller:

    >oj simpson'a ait olan ford marka aracın kapı kolunda bulunan kan,

    >cinayetin işlendiği evin bahçesinde bulunan oj simpson'a ait olduğu iddia edilen el yapımı bruno magli ayakkabının izleri,

    >hem cinayetin işlendiği evin bahçesinde hem de oj simpson'un evinin bahçesinde bulunan oj'e ait olduğu iddia edilen aris isotoner marka kanlı eldivenler,

    >oj simpson'un dna özelliklerini tutan, cesetlerin bulunduğu bahçedeki kanlı ayakkabı izlerinin yanındaki üç damla kan,

    >oj simpson'un hiçbir zaman açıklayamadığı sol elinin küçük parmağındaki kesik,

    >oj'e ait olan aracın döşemesindeki liflerin öldürülen garsonun gömleğinin üzerinde bulunması,

    >nicole'e ait olan kanın oj'in yatak odasında yerdeki siyah erkek çorabının bir tekinde bulunması.

    bu kadar delile rağmen orenthal james simpson'ı beraat ettiren johnnie cochran liderliğindeki "rüya takımı"nın akıllara zarar savunması:

    >nicole simpson'ın boğazını tek hamlede, sol kulağının altından başlayıp sağ kulağına kadar başı gövdeden ayıracak derinlikte kesip, daha sonra kendinden yaşça küçük ve iri yarı olan ronald goldman'in göğsüne 19 kez bıçak saplayan oj'in çorabındaki bir damla kan dışında hiçbir giysi veya ayakkabısında kana rastlanmayışı.

    >polislerin cinayetin işlendiği evdeki hiçbir nesneye dokunmadıklarını iddia etmesine rağmen, olay yeri inceleme ekipleri tarafından çekilen fotoğraflarda delil olarak kullanılabilecek birçok nesnenin her fotoğrafta farklı farklı yerlerde görülmesi yani polislerin açık açık yalan söylemesi..

    >dedektif furhman'ın hayatında hiçbir zaman zencileri aşağılayıcı bir hakaret olarak kabul edilen nigger kelimesini kullanmadığını iddia etmesinin ardından duruşma salonunda dinletilen bir teyp bandında furhman'ın bir telefon görüşmesinde 10 dakika içerisinde 40 defa nigger kelimesini kullanmış olması. ilaveten furhman'ın zenci kadın polis memurlarına kötü muameleden disiplin cezası almış olması. (furhman oj simpson'nın katil olabileceğinden ilk şüphelenen polistir ve arama izni olmadan oj'in evine girip arama yapmıştı üstelik oj'in evinin bahçesinde orta yerde kanlı eldivenlerin tekini bulduğunu iddia eden gamalı haç taşıyan hitler hayranı polistir de ayrıca.)

    >oj simpson'a ait olduğu iddia edilen, her iki evin de bahçesinde bulunan kanlı deri eldivenlerin jürinin gözleri önünde duruşma salonunda tüm uğraşlara rağmen oj simpson'ın eline sokulamayacak kadar küçük çıkması. bu sahneden önce avukat cochran jüriye dönerek alçak sesle: "if it doesn't fit, you must acquit" demiştir ki bu davanın bittiği an'dır. ayrıca internette o sahnenin fotoğrafları bolca mevcuttur. http://www.youtube.com/watch?v=vssucnmjgbg

    >dava devam ederken özel kimyasallar kullanılarak cinayetin işlendiği bahçede yapılan araştırmalarda 10 numara spor ayakkabı izine rastlanması (polisler ayaklarına koruyucu galoş giydikleri yönde ifade vermişlerdi)

    >olay yerindeki ayakkabı izlerinin yanındaki kan damlalarında, arka bahçenin demir kapısı üzerinde, ayrıca oj'in yatak odasında yere atılmış erkek çorabındaki kan lekelerinde, yakalandıktan sonra sağlık taraması için oj'den alınan kanın pıhtılaşmasını engellemek için kullanılan edta isimli bir kimyasalın bulunması. (yani delillerin üzerinde bulunan kan lekeleri oj yakalandıktan çok sonra (cümle kurulamadı).) (daha sonra laborantın hata yaptığı anlaşıldı ama oj artık serbestti.)

    sonuç:

    3 ekim 1995 sabahı 133 gündür devam eden davanın sonucunu mahkeme katibi deidre robertson açıkladı: "orenthal james simpson suçsuzdur." http://www.youtube.com/watch?v=slia4r0g63k

    fakat daha sonra hiçbir zaman 12 numara bruno magli bir ayakkabıya sahip olmadığını iddia eden oj simpson'ın florida'da maç izlerken çekilmiş fotoğrafında 12 numara bruno magli ayakkabı giydiği açıkça görülüyordu. oj simpson suçlu bulundu ve maktüllerin yakınlarına 33.5 milyon dolar tazminat ödemeye mahkum edildi. kendisi halen suçsuz olduğunu iddia ediyor, bilemiyorum.

    ***5000 sayfalık dava tutanaklarını okumaya zamanım olmadığı için; tüm bilgiler sevil atasoy'un doğan kitaptan fırlamış olan "bu ayak izleri senin doktor watson" isimli kitabından alınmıştır.***

  • kendi yerleştirse kıllı, damacanayı getiren abiden rica etse yollu, yapmasa pasaklı, kocasını beklese feminist olacak kızdır.