şükela:  tümü | bugün
  • buyuleyici bir multiplayer oyun. bomba gibi geliyor. devasa savas alanlarinda ucak gemisinden b 17lere kadar, zerolardan havan toplarina kadar herseyi kullanabildiginiz gibi, oyun tam olarak da bir fps. isterseniz basit bir asker, isterseniz cikarma gemisinde bir marine, isterseniz bir zeroda torpidoyu sallayan kisi olabiliyorsunuz. gercekten buyuleyici, inanilmaz grafiklerle bezenmis mekanlar. kontroller cok kolay.

    pek cok multiplayer oyunun tozunu attiracak gibi gorunuyor. su anda piyasada sadece multiplayer demosu mevcut. en kisa zamanda turkiyede de server larini goruruz umarim.
  • (bkz: 1942)
  • deliler gibi cooperative oynanabilen oyun.
  • gorev baslangiclarindaki karisik ekranlar ve bir ton yazinin aslinda korkulacak birsey olmadiginin, tek tusla bunlarin rahatlikla yokedilebilineceginin, cs dust oynamaktan beyni kizarmis net cafe sakinlerine usulca anlatildigi takdirde cs'nin tahtini sallayabilecek derecede iyi bir multiplayer altyapisina sahip, yoksa bir kac iyi oyun gibi bir iki ay sonra kimsenin adini anmayacagi, gorev sayisi su andakinin mutlaka iki uc katina cikartilmasi gerektigi, soylenenlere gore kallavi sistem isteyen kallavi bir wwii tabanli oyun..
  • bir b17'e bir pilot bir kac tane gunner olacak sekilde arkadaslarinizla binebileceginiz,
    scout olan birinin koordinat bildirmesiyle artillery olanin bombalama yapabilecegi,
    denizalti ile destroyerlere torpil atabileceginiz,
    sniper olarak stalingrad'da yıkık bir binadan dusman avlayabileceginiz,
    iwo jima'da zero'lar ile amerikan gemilerine dalabileceginiz,
    kuzey afrika'da rommel'in panzerlerine anti tank olarak saldirabileceginiz,
    medic olarak etrafta dolasip askerlerinizi iyilestirebileceginiz,
    jeep, tank, zirhli, ucak, ucaksavar, havan, bazooka, denizalti, cikarma botu, top, makinali kullanabileceginiz,
    tarzan gibi ortaya atilip savasi kazanamayacaginiz, bilumum taktik ve stratejileri dibine kadar kullanmaniz gereken, takim arkadaslarinizla illa ki senkronize olmaniz gereken,
    yakinlarda sanane'de server acilacagini duydugum,
    multiplayer demosu ile wake island senaryosunda bir cok serverda cilgin atabileceginiz,
    mukemmel ses, mukemmel grafiklerle donatilmis, insani multiplayer manyagi yapacak olan oyun
  • my i su siralar cildirtmis olan deli oyun.
  • v1.1 patch olmasina ragmen bir cok hatasi bulundugu soylenilen ama yine de cilginlar gibi oynanabilen, minimum 32mb, recom. 64mb ekran karti isteyen, performans dusuklugu yasayanlarin ekran kartindan sonra oyun icinden sound channel ayarini dusurmesi gereken oyun
  • bff.sanane.com'den oynanmakta
    (bkz: sanane inc)
  • eksiklerine ragmen "mukemmel" sifatini hakeden (nasil oluyorsa) oyun.. insanin agzindan salya akitiyor.. eksiklerini siralayacak olursak:

    - map'lerin yuklenmesi coooooook uzun suruyor.. programcilari object oriented konsol komutlari tasarlayacaklarina (bkz: agix) bu map yukleme sirasinda generate ettikleri bilimum hikayeyi pre-generated bir yerde tutup onu yuklemeyi akil etmeleri gerekirdi.. buyuk hayal kirikligi.. (bkz: texture pack) (bkz: footprint)

    - network ustunde gameplay cok smooth.. counterstrike'a bile on basar.. bunun dezavantaji olarak consistency cok du$uk.. yani o sirada kalbinden vurdugunuz adam aslinda tamamen alakasiz bir lokasyonda olabiliyor ve 50 kere de saydirsaniz bir adami olduremeyebiliyorsunuz.. ozellikle sniper'lar icin cok can sikici.. bunu da 1.2'de 1.3'de nispeten daha dengeli bir hale getireceklerini umuyoruz..

    - auto-reload yok ya da ben bulamadim.. gereksiz stres yaratiyor..

    - oyunun farkli modulleri arasinda geci$ sirasinda desktop'a gidip geliyor her switch'te monitor kendini toparlamaya kasiyor gamma ayarlari gidiyor.. cok onemli degil ama olsun..

    - ceset ve araclarin kaybolup ba$langic noktalarinda respawn olmasi oyundaki sava$ havasina sonukluk getiriyor.. enkaz yiginlari goremiyorsunuz.. bu mod opsiyonel olarak disable edilebilse super olurdu..

    - tanklar duvarlari yikip parcalasin.. (bkz: sozlukle ilgili istekler)