• gayet güzel performanstır. burada tek olmayan bayhan'ın ekşi sözlük'ün sevebileceği imaja sahip olmaması. sözlüğün içindeki abidinci lobi de olabilir.*
  • basima bir sey gelmeyecekse begendigim coverdir. orkestrayi da tebrik ediyorum, bayhan’la muthis bir uyum icindelerdi sarkida. eksici gavatlara bakmayin siz, bir sans verin.
  • tabiatım böyle şarkısını iyi bir şarkı sanmaktan daha fecaat bir durum değildir.
  • teoman'ın yorumundan iyi falan olmamıştır. sallamayınız efendim.

    bu şarkı serkeş söylenecek bir şarkıdır sözlerinden ötürü. paralı yazarlık yapacaksanız da abartmayınız.

    not: fena yorum değildir farklı tarza hitap eden dinlenebilir bir yorumdur.
  • teoman söylediğinde sanırım çaylakken bir yorum yapmışım, (bkz: #52586136).
    şarkıyı dinledim. bayhan’ın hint ezgisi gibi başlayıp kendi arabesk tarzında okumasını başarılı buldum. sesine gittiğini düşünüyorum, arkada çalanlar zaten iyi.
  • özellikle “saksafonun müthiş yorumlanması” şeklinde şahsımca yeniden yorumlanan başlık.
  • orjinalinden iyi falan değildir. ortamda kalitesiz duran yegane kişi de bayhan'dır.

    bu arada ekip iyi. keşke enstrümantal olsaymış.
  • tanıdığım çok iyi bir kbb uzmanı var, istesen seve seve yardımcı olurum.
    kötü performans.
  • bayhan yine bir fırsat yakalamış görünüyor.

    kariyerini devam ettirmek ve yeniden var olabilmek için doğru zaman, doğru hareket sanki. her cuma bir cover yayınlayacak anladığım kadarıyla.

    bugün 18 saatte 50 bin kişinin izlediği videoyu doğru şarkıları seçerse aynı sürede 300-350 bin kişi izleyebilir.

    bir teoman şarkısı ile başlamak da doğru seçim olmuş. müslüm gürses’in yaptığı farklı müzik türlerine açılma işini takip edecek gibi. en azından bir süre farklı müzik türleri demeye devam etmeli.

    müzisyen ekip çok iyi bu arada.

    netice olarak, şarkı fena değil. yakışmamış diyemem.
  • salgına kadar, türkiye'deki iyi orkestralar, iyi enstrümancılar kısa vadeli yüksek kazanç için popstar'ların arkasında çalardı, bu hep böyleydi ve normal bir şeydi.

    örneğin yurt dışında konservatuvarı dereceyle bitirmiş, ödül almış bir üflemeci, tek seferlik güzel bir kaşe için deniz seki'nin, sertab'ın filan arkasında çalar, parayı cebe atar sonra ilgi duyduğu müziğe devam ederdi. amaç tamamen duygusal, yoksa o müzisyen de bilir, türkiye'deki kıytırık popstar'ların onun kadar müzik bilgisinin olmadığını...

    derken, ekonomik kriz ve salgın devreye girince müzisyenler iyice işsiz kaldı. canlı müzik mekanları, barlar, jazz kulüpleri, rock salonları filan hepsi sinek avlar hale geldi ve bir bir kapanmaya başladı.

    hal böyle olunca, zaten mütevazı bir hayatı olan yetenekli müzisyen / enstrümancı, bayhan gibi kıytırık tiplerin arkasında çalmaya başladı.

    ben utandım. yazık olmuş. sadece ekonomik açıdan değil, kültür ve sanatın her dalında dibe doğru sürüklenmeye devam ediyoruz. gelecek nesili bok gibi bir kültür ve bok gibi bir ortam bekliyor.
hesabın var mı? giriş yap