şükela:  tümü | bugün
  • hayal meyal hatırlanan şeylerdir.
    ben eski kuşağım biraz.
    bizim bedenciler, okul içinde ulusal bayram törenlerini organize ederlerdi.
    bir de " maç yapın" deyip salarlardı.
    şimdilerde tören mören de kalmadı.
    umarım beden eğitimi dersleri artık doğru düzgün işleniyor, öğrencilerin aklında iki üç bilgi, hareket falan kalıyordur.

    not: sizin bedene kim giriyordu esprisi yapmayacak kadar humor duygusu gelişmiş arkadaşlar olduğunuzu biliyorum.
  • üzerinde minder gibi bi malzeme olan sandıkları dizerek üzerinden takla atarak geçmek.

    kızların -ay hocam biz nasıl atlıycaz yaa öff.. diye sitem ettikleri de aklımda kalmış.
  • o taklalar atılırken belimize eşofman üstünü bağlayıp atlamamız. erkeklerin gene de bakması... şimdi düşününce o kadar salakça bir haraket olarak geliyor ki.
  • ders başındaki ısınma koşsunda sınıftaki kızları meme hoplama indeksine göre sıraya dizmek.
  • net mr hocanin size turnikeyi,yok bilmem neli basketi öğretmeye çalışması ve yapamamaniz ve atarlanması ,
    aman hocam bunlar gerçek hayatta ne işimize yarayacak denilen anlardan ,nba 'de beni bekliyor.logaritma bile bundan daha çok hayatta işime yaradı.
    (bkz: ögretmen tribi)

    bir de denk gelen tüm beden ögretmenlerim bi taraflarini kaldirmadan ters takla ,amuda kalkma bilmem ne gösterirdi.sen yapamıyorsun madem ne kasiyorsun öğrenciyi.

    (bkz: öğretmenlerin reforma gitmesi gerekliliği)
  • adidas eşofman nike ayakkabılarını göstermek için oradan oraya parende atan sınıf arkadaşları..
    onlardan biri olmak çok ulaşılmazdı;altı ayrı üstü ayrı penye eşofmanlarla..
    azaptı..
  • (bkz: sağlık topu)

    adı küçüklüğümden beri çok saçma gelir.
  • ilkokulda beden eğitimi hocamızın kıyafetlerinizi mağaza torbasında taşıyın demesi.
  • kasaların üzerinden takla atarak mindere düşme çalışması sırasında bir arkadaşın dizini kasaya çarpması sonucunda dizinin davul gibi şişmesi, haftalarca yürüyebilmek için birilerinin desteğine ihtiyaç duyması. dizin şişmiş görüntüsü hala aklımda..
  • pınar'ın beyaz tshirtünden fırlamaya çalışırken hayvan gibi hoplayan koca memeleri