şükela:  tümü | bugün
  • aysegul aldincin bir parcasi, ayrica (bkz: salak kiz replikleri)

    bir baska gece yarisi
    yuregimde sancisi
    yine basladi tanrim sen bana sabir ver

    bir baska olur acisi yuregimde sancisi
    yine basladi tanrim sen bana akil ver
    diyecek sozum yok sen bana sabir ver

    ben kimselere yar olmam
    seni hep bekleyecegim
    dedim ama artik iflah olmam
    sen diye olecegim

    ben kimselere yar olmam
    seni hep bekleyecegim
    dedim ama artik iflah olmam
    sen diye olecegim
    sevenle gidecegim, beni sevenle gidecegim.
  • kendini bulunmaz hint kumaşı zanneden bireyin nidası.
    (bkz: kendini bulunmaz hint kumaşı sanmak)
  • bu şarkının klibi kült klipler arasında yer almalıdır bana göre. klipte beyaz oynamıştır öncelikle. ayşegül aldinç'e olan aşkı da burdan kaynaklanıyordur belki.
    arkadan çıkıp memeleri yoğuran kollar da vardır bu klipte. fakat bu kollar ciddi ciddi ayşegül hanım'ın memelerini sağlam yoğurmuşlar.
    ayrıca, hande yener'in kibir klibindeki sonu gelmez aynalar karşısında oynayan dansçılar da taa 90'larda becerilmiştir bu klipte. enfestir gayet. giyimler latex, makyajlar da gotiktir.
  • klibinde ayşegül aldinç'in marilyn manson'ı aratmadığı şarkı. çok güzel şarkıdır orası başka.
  • klipte beyazıt öztürk, ayşegül aldinç'in "seni hep bekleyeceğim" dediği adamı oynamıştır. ancak şarkının sözlerinde de geçtiği gibi gerçek hayatta da "...dedim ama artık iflah olmam, sevenle gideceğim" durumu gerçekleşmiştir sanırım. ikili birbirlerini beklememiş yeni ufuklara yelken açmıştır.
  • sevilen bir şarkıydı bir zamanlar. aynı zamanda beyaz ve aldinç'in beraber oynadığı klip.
  • klibinin başında heykel gibi dikilen bir beyazıt öztürk ve onun tozunu alır gibi okşayan ayşegül aldinç içeren şarkı.
  • bir anda akla düşen şarkı. şimdi çıkmış olsa derimod virali derler. ki sponsorudur gerçekten klibin. sonunda yazar. aldinç tereyağı iyi mi kötü mü bilmez. aldinç süt iyi mi kötü mü bilmez. ama aldinç üçgen peynirler iyi mi kötü mü, anlar ve bilir. ve klibin girizgahında aldinç kendi sesine eşlik etmez ta ki "veeeer" kısmına kadar. öztürk anlar. mı anlamaz mı bilinmez. ama anlamadığı için klibin sonunda aldinç kendini seven üçgen peynirlerden biriyle gider. gökten üç latex düşer. üçünden tek bir latex insan oluşur ve klip başa döner.