• ben severek izliyorum.vurdu kırdı yok, entrika yok, aşk var sevgi var. daha ne istiyonuz amk! ılla ensest ilişkiler, susturucu silahlar mı ? hayatın yumuşak, romantik yanını gösteren sevimli mi sevimli dizi.
  • sanki bir yerlerde her zamanki gibi yaşanmaya devam ediyor da trt yönetimi bizim ona tanıklığımıza mani olmuş gibi.

    tanım: bitmeyen dizi.
  • ev arkadasimin en sahane sekilde yorumladigini dusundugum dizi, soyle ki, "4 senedir uskudara universite okumaya geliyorum, bi kisi bile bulamadim. ulan kiz geldigi gun buldu ya." cumle anlam olarak ayni degere sahip ama ifadeleri kendiminkilerle degistirmis olabilirim de.
  • normalde sevinç benim arkadaşım olsa mazhar'a demediğimi bırakmazdım, hatta reyhan'la ikisi varolan tüm beddualardan birer tane alırlardı şahsımdan fakat gel gör ki çok güzel bir aşkları var tam tersi tarafa geçiyorum onları görünce, dün sarılırlarken sevinç inşallah yakalar da evlenmekten kendisi vazgeçer derken buldum kendimi.

    demek ki aslında hayat hep böyle kimi seviyorsak onun tarafına geçiveriyoruz. aslında ahlak kuralları, düzgün insan olma durumu tamamen kimin tarafında olduğumuza, nereden baktığımıza göre esneyebiliyor zira her şeye bahane bulmaya yeteneğimiz var. (bkz: ama onlar çok aşık)

    ayrıca gerçekten böyle bir aşkı kim istemez ki, dün mazhar'ın reyhan'a sarılması, saçlarını öpmesi inanılmaz içtendi. bünyeler arabesk seviyor işte ne olursa olsun. * bu içtenliği hep görmek istiyorum çizginizi bozmayın lütfen sayın senaristler.
  • mazhar & reyhan sahnelerini sevdiğim için internetten sadece o sahneleri sarıp izliyorum.bu kadar arabesk bi diziyi izleyebileceğim aklıma gelmezdi lakin gönlünün mazhar'ını bulamamış ben ve benim gibilerin umududur reyhan.sen tut seven adamı terk et, 5 yıl sonra gel her şey olduğu gibi kalsın ve yine sevsin seni.. işte ancak dizilerde olabilecek trajikomik bir hikayeleri olduğu için ve tabii her ikisi de iyi oynadıkları için seviyorum bu ikiliyi.
  • her laftan sonra dayatılan müzik yüzünden beynimizi patlatacak dizidir.

    üçüncü sezonun ilk bölümü diye oturup izledim; ama, başım şişti. konuşmalardan müziğe geçiş sıralarında da bilerek volume yükseltiyorlar, iyice sinir oluyorum. orhan genebay'a teşekkür iletmek için de her lafın sonuna müzik dayatılmaz yani. çin işkencesi gibi.

    aradan yıllar geçmiş; ama, ayşem birazcık bile olgunlaşmamış. aynı kezban haller, saçma tripler, cırtlak kedi gibi bir ses tonu...

    bu kadar olumsuzluk üzerine bir de melda diye uyuz bir karakter gelmiş, iyice batırmış diziyi.
  • reyhanla mazharı görüp türk dizisi kıvamında aşık olasım geleyor efenim.

    biz nasıl aşık oluyoduk yahu. önce nerden başlıyorduk???

    bide hani bir sahnede mazhar reynanın peşinden koşup
    -merak ediyorum, gittikten sonra beni bir kere olsun düşündün mü, diye soruyor da reyhancığıım
    -orada çok mutluydum, her gece ve her sabah yaşıyorsun diye mutlu oldum, dedi ya. hah işte öyle bir sevmek gerek.

    aynı şehirde birbirini göremesen de yakın olduğunu bilmek ve mutlu olmak gibi mesela
  • trt baskısı yüzünden öpüşülmeyen dizi.

    herkes birbirine aşık, evli çiftler var ve öpüşmüyorlar arkadaş, cilveleşmeyi geçtim bir buse bile yok, en fazla yanak yanağa.
    eğer o kara kız, önümüzdeki bölümlerde hamile falan kalır, çocuk doğurursa trt'nin "hadi ateyizler bunu da açıklayın" demesinden korkuyorum.

    edit: diziyi izlemeyi bıraktıydım, kara kızın çocuğu olmuş ya la. öpüşmeden direkt tüp bebekle halletmiş trt
  • --- spoiler ---

    düğün günü reyhan ve mazhar'ın yakalanmasına üzülmüştüm çünkü bu durumda sevinç haklı gibi olacaktı ve reyhan mazhar ikilisinin sevgisine sevinç'in gölgesi düşmüş olacaktı. nitekim öyle de oldu. ben senaristlerin sürekli bu gölgeyi kaldıracağını düşünmüştüm ama yapmadı. dün akşamki bölümde iyi ki yapmamış dedim. zira bu sahne her şeyi yerli yerine koyuyor; anlayan için ne gölge kalıyor ne vicdan azabı. mazhar'ın reyhan'a olan hislerine direnmesi, sevinç'e verdiği sözüne sadık kalmak için gösterdiği çaba ona yakışandı. eğer sevinç iyi niyetli bir insan olsaydı ona yakışan ve ondan beklenen de bunu hissedip aradan çekilmesiydi. sevinç ise bunu hissetmesine (ve hatta bilmesine) rağmen aradan çekilmeyi bırak mazhar'ın kendisine karşı daha fazla sorumlu hissetmesini sağlamak için elinden geleni yaptı.

    sonuçta sevinç pür kötü de ilan edilmedi. ama sevinç karakteri de bu dünyanın bir gerçeği. kontrolü kendi elinde tutmaya çalışan, işin hep gösteriş ve güç boyutuna takılı kalan, dışarıdan kendisini tüm şirinlikleri ve sevgi gösterileriyle masum gösterip insanları kendine mecbur bırakarak bağlayan insanlar yok mu? var. sevinç karakterinin gerçekçiliği gülse birsel'in bir zamanlar yazdığı vasfiye teyze karakterininki gibi. ne kadar karikatürize olsa da vasfiye teyze herkesin gerçekte tanıdığı bildiği biriydi. sevinç de öyle.

    hayatta böyle durumlar ve insanlar vardır. aslında ortada bir yanlış vardır ama yanlışı boylu boyunca ortaya koyamazsınız, sadece hissedersiniz. ortada bir kötülük vardır ama kimseyi kötülükle doğrudan suçlayamazsınız zira iki yüzlülük ispat edilebilir bir kötülük değildir mesela. sevinç'in durumu da biraz böyleydi. ispat edilemez bir bozukluğu vardı ama aslında her şey ayan beyan, mazhar'ın dediği gibi: "seven insan intikam almaz. seven insan sevdiği mutlu olsun ister."

    sonuç olarak mazhar'ın sevinç'e "sen bana sahip olmayı sevdin" demesi sevinç ve sevinç gibiler asla kabul etmese de ve mazhar bunu hiçbir zaman ispat edemeyecek olsa da çok doğruydu. mazhar da reyhan da hem sevinç'e gösterebilecekleri azami saygıyı gösterdi hem de onun içten pazarlıklı planlarına teslim olmamış oldu. bu açıdan kendilerini de senaristlerini de kutluyorum. ayrıca şimdi bakınca esas sevinç gibi birinin lütfedip vazgeçmesi ve sözde yüce gönüllülük gösterisi, mazhar-reyhan sevgisi üzerinde gölge olurmuş, senaristler daha iyi düşünmüş.

    reyhan'ın yaptığı şu asil konuşmayı da hiçbir zaman unutmayacağım. senaristler de unutmazsa sevinirim. bu asil kıza yüzük ve romantik evlilik teklifi meraklısı sahneler yazmazsanız daha memnun olurum.

    --- spoiler ---

    edit: selamınız başım üstüne sevgili senaristler.*
  • --- spoiler ---

    gözleriyle sevişenlerin olduğu ütopik dizi..

    la anlamadınız mı? ayşem baktı, ömer baktı aha da orda zeviştiler işte..burunların da birbirine değdiği sahnede öpüştüler farzedin..

    --- spoiler ---

    trt de daha fazlasını beklememek gerek !
hesabın var mı? giriş yap