şükela:  tümü | bugün
  • lüleburgaz ilçe merkezindeki istanbul caddesi üzerinde inşa edilmekte olan avm.
  • galiba bu ay içinde açılacak olan lüleburgaz'ın kalbinde istanbul caddesinin tam ortasında bir avm. bir zamanlar köy otobüslerinin beklediği, eski kız meslek lisesi şimdiki imam hatip lisesinin tam önünde şu anda büyük bir heyula yükseldi. iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum. tek arzum içerisinde açılacak olan sinemaya gelecek filmlerin istanbuldaki sinemalarla aynı tarihte gelmesi.
  • halihazırda lüleburgaz da bulunan mağazalarda yer alan markaları barındıran, bu nedenle hayal kırıklığı yaratan ancak yeni, modern sinema salonları olması sebebiyle de sevindiren avm..
  • lüleburgazda o kadar boş geniş alan varken illa şehir içerisinde olacağım diye daracık yere otoparksız olarak açılacak olan avm. açılacak mağazalara bakıldığında %70-80i hali hazırda lüleburgazda dağınık halde bulunan mağazalar olduğu görünüyor. şehrin içerisindeki sokak alışverişi ve mağazacılık konseptini baya bozacak ve insanları avm'ye kapatacağı için temkinli yaklaşıyorum. konforlu sinema salonları ve de açılacağını duyduğum bowling salonu hoşuma giden tarafları. keşke edirne margi tarzında açık alan avm'si olabilseydi.
  • benim için tek getirisi esaslı bi sinema salonu ve deichmann olacaktır. umarım cinemarine ya da muadili bi şirket hizmet verir. vizyon tarihleri babında. cineplaza'da maksimum 4 film gösterimde oluyordu. cem abi, recep abi ve muhtelif korku filmleriydi onlar da amk. yok be iyi oldu lan. bi interstellar izlemek için çorlu'ya göçtük amk.
  • geçtiğimiz haftasonu itibari ile hizmete açılmıştır. biraz küçük ama burgaz için idare eder. otoparkının olmaması büyük bir dezavantaj. aslında, çarşının göbeğinden ziyade, migros/total' in karşısındaki boş arsada inşa edilebilseydi süper olurdu.
    bir de o üç katlı dükkanı lc waikiki ile heba etmeselerdi keşke. orası tam boynerlik sanki.
  • yarım açılmış avm, halen inşaası sürüyor havası var, dikkatimi ilk çeken yürüyen merdivenlerinin kullanılmış, 2. el olmasıydı.
    şu an lüleburgaz tüketicisi için bir artısı yok gibi, içindeki mağazalar halihazırda ilçede bulunan markaları satıyor, sinema hakkında dönen söylentiler gayet olumlu, sinemasının açılmasını heyecanla bekliyoruz..
  • kanaatime göre ölü doğmuş alış veriş merkezidir. bir kere sen ne akla hizmet yandaki binayı almadan böyle daracık bir avm açıyorsun? (çok uğraştılar ama alamadılar diye biliyorum) bir avm olabilmek için çok dar bir yapıya sahip utanmasalar pasaj açacaklarmış bence. bununla birlikte hangi akla hizmet zaten 8-10 tane dükkan alanın varken 3 katını lcw'ye 2 katını defacto'ya veriyorsun? bu markaları. zaten koskoca mağazaları vardı burgazda, en fazla 2'şer kat verseydin bari. biz yeni kaliteli markalar gelir diye sevinirken yeni anlamında buragaza sadece karaca ve diechman, altınyıldız ve de watsons gelmiş oldu. us polo zaten burgazda mevcuttu. bir başka sıkıntı ise yürüyen merdivenlerin 1.5 kişil olması ve de çocukların düşebileceği bir şekilde avm içine yerleştirilmesi, buradan uyarmış olalım başınıza iş açar bu merdivenlerin konumu. bunun dışında bu avm'nin bir otoparkı yok, çok ilginç ama yok! belediye yer altı otoparkına göz dikmiş diye duymuştum ama bakalım nasıl olacak.

    açıkcası sinema salonları ve bowling salonu açılırsa uğrayacağım avm olacak, aksi halde pek uğrayacağımı sanmıyorum, kısacası dağ fare doğurdu.

    büdüt: avm'nin sol tarafı cam duvardan oluşuyor, sanırım ileriki zamand yan binayı ele geçirip avm'yi büyütmek için bu şekilde planladılar, bekleyip göreceğiz.
  • lüleburgaz'a zaten ne yakışıyor ki; bunu gösteren alışveriş merkezi pardon modern pasaj...

    daracık, otoparkı yok, insanlar sıkış pıkış geziyor. tek iyi yanı 7 adet sinema salonu olması... onun dışında pek ziyaret etmeyi düşünmüyorum!

    edit:o dinazor maketi ne allah aşkına; şehrin dinazor politikacılarına gönderme mi yaptınız?
  • deichmann ve sinema olayı dışında benim için pek de bir şey ifade etmeyen avm olmuştur. içinde bulunan markaların çoğu zaten burgaz'da mevcuttu. zaten ufacık avm, ne diye 3 katı lcw'ye verirsiniz ki!! kaldı ki caddenin köşesinde lcw var zaten.

    burgaz'a yine adam gibi bir kitabevi gelememiştir sonuç olarak. bekledim bir dost, bir ada, olmadı d&r gelsin ama nerdeeee!!!