şükela:  tümü | bugün
  • hem aktroll hem fenerbahçeli bir yazarın açtığı başlık.

    linç etmeyelim arkadaşlar, allah cezasını vermiş zaten.
  • (bkz: çok oluyoruz)
  • sol frame'deki başlıkları biraz inceleyecek olursan, beşiktaş'lıların üç katı diğer takım taraftarlarının yazdığını rahatça görebilirsin. okuma problemin yoksa.

    mesela üç gün önce teknik direktörümüz gidecek gibi oldu, bırak sol frame'i twitterda falan bile yazmaya başladı rakip takımlar.

    hele bu kabak tadını lig başlayınca göreceğiz. her maçımızdan sonra " beşiktaş'ın yedinci golü ofsayttı, federasyon istifa" tarzı saçma sapan sol frame tecavüzlerini.

    algı yönetimi mi yapmaya çalışıyorsunuz yoksa algılama probleminiz mi var cidden çözemedim. oraya örnek olarak verdiğin sol frame alıntılarının bile yarısını fener yada galatasaray taraftarı açmış lan komik misin ? beşiktaş'ın üçüncü büyük olması entry'sini beşiktaş taraftarı mı koyuyor sol frame'ye ?

    bakın beşiktaşın şu anki başarısını tinere bağlayıp tiner çekmeye başladı sanırım bazılarınız, yapmayın o sadece geyik.

    tanım: çekemeyenlere çanak antene oturmasını önerdiğim asılsız iddia.
  • --- spoiler ---

    galatasaray uefa'yı ve süper kupayı aldığında bu kadar yaygara yapmadı.

    --- spoiler ---

    galatasaray uefa kupasını aldığında ekşi sözlükte ssg ile birlikte 7 kişi falan yazıyordu galiba. sosyal medyanın daha bir hayal bile olmadığı dönemlerdi. çok affedersiniz ama neyin yaygarası kopacaktı ki?
  • basligi acanin son entrylerine bakinca anlasilacak hadise. belli ki kuyruk acisi var.

    sunu da soyle birakalim: (bkz: #69518259)
  • kabağı ağzına bütünüyle almasaydın iyiydi dediğim serzeniş. belki kabak değildir kabak tadı da değildir ağzındaki. *
  • beşiktaş'ın değil "tiner müptelalarının" olarak değiştirilmesi gereken başlıktır.
  • yönetiminin, hocasının ya da takımının değil, sosyal medyadaki taraftarının kabak tadı vermesidir. daha iki lig şampiyonluğuyla böyle oldular. bir de avrupa'da başarılı olmaya başlasalar nasıl kafa ütüleyecekler acaba... gerçi durum diğer türk taraftarlarından çok da farklı değil.

    türk sporseverinin en insancıl hali tuttuğu takım başarısızken oluyor. öyleyken adamlarla gayet güzel oturup konuşuyorsun, tartışıyorsun ediyorsun. sonra eskaza başarıyı yakaladılar mı -beşiktaşlısı, fenerlisi, galatasaraylısı demeden- içlerinden yaratık çıkıyor. iyi tanıyorum sandığın adamı tanıyamamaya başlıyorsun. buna defalarca tanık oldum. güç zehirlenmesi berbat bir şey. türk futbolunu izlemeyi bırakmamın sebeplerinden de biridir.
  • beşiktaş'ın renklilere sokup çıkarmaması.