şükela:  tümü | bugün soru sor
  • 2 yıldır ilettiğim 32 şikayetin 28 tanesine "basvurunuz ....'ye sevk edilmiştir" , kalan 4'üne de sevk edilen kurum tarafından zahmet edilip " sikayetiniz degerlendirmeye alınmıştır" şeklinde cevap veren kurumun aslında sadece şikayet sevk etmesi, özünde hiçbir işe yaramaması durumudur.

    şu ülkede etkili bir denetim sistemi olsa ab'ye bile girmemize gerek yok aslında...
  • kesinlikle katılmadığım önerme. bizzat kendim, alacağım olan bir devlet memurunu bimer'e şikayet ettim ve bir ay geçmeden paramı aldım. bimer' böyle bir alacak işinde yetkili merci değil ama insanlar bimer'den korkuyor ve çoğu olay bimer'e ulaştğın da çözülüyor.
    daha geçen ay sokağımızda devamlı taşan logarı şikayet edip düzettirdik. eğer saçma sapan bir nedenle şikayette bulunmuyorsanız, bimer kesin çözüyor. 35 yıllık hayatımda düzgün çalıştığını gördüğüm tek kurum bimer dir.
  • yok doktor bana geçmiş olsun demedi yok memur işlem sırasında bana gülmedi, müdür elimi sıkmadı, polis kapıdan uğurlamadı gibi abuk gubuk şikayetlerle boşu boşuna meşgul etmezseniz gayet de işleyişi düzgün bir sistemdir bimer. hatta ülkedeki elle tutulur nadir işlerden. belki 30 kez yazdığımız dilekçeye dönmeyen belediye bimere yazdıktan sonra sokağımıza aydınlatma lambasını acilen takmak zorunda kaldı , yine bir hastamdan rica ettim ben 300 kez tutanak tuttuğum halde malzemem yok işlem yapamıyorum bimere yazar mısınız diye haftasında malzeme temini yapıldı vs vs.
  • geçen gün istanbul'un en işlek yerlerinde olan bir konu için kendilerine şikayette bulundum.

    konu: değnekçilikle ilgiliydi.

    adamlar, o kaldırım bu kaldırım demeden her yere araba çekiyor üstüne de haksız yere kazanç elde ediyordu. esasen beni en çok kızdıran şey engelli insanlar için yürüyüş alanını da kısıtlıyordu. ayrıca kavga tartışma ne ararsan da var.

    neyse ki ki bimere şikayette bulundum falan.

    1 hafta sonra falan geri dönüş oldu.

    yazmış olduğunuz şikayete istinaden sizin durumunuzla ilgili istanbul bilmem ne karayolunun ilgi alanına girdiği için bizi enterese etmiyor kıvamındaydı.

    neyse aynı kişileri yaklaşık bir yıl önce yine şikayet ettim. o şikayette bulunduğum süre zarfında konuyu 3. sınıf emniyet müdürlüğüne paslamışlardı...

    buradan da anlaşılıyor ki kurumun kendi aralarında bir tutarsızlık söz konusu...

    bununla birlikte kendilerine mahallemiz ile ilgili bir şikayette bulundum.

    kurumlar arası iletişim sağlamışlar falan neyse belediye'den geri dönüş oldu.

    buradan da belirteyim (bkz: beyoğlu belediyesi)

    zabıta müdürlüğünden kıdemli biri aradı beni.

    bakın burada çok enterasan bir şey söyleyeceğim.

    bimer telefon numaramı zabıtayla paylaşıyor, zabıta beni arıyor ve sesini yükseltelerek saçma sapan telkinler de bulunuyor.

    neymiş şikayet ettiğiniz durumla ilgili bir bulgu rastlanamadı gelin birlikte şikayet ettiğiniz kişiye veya yere gidelim.

    sonrasın da zabıta niye gereksiz yere meşgul ediyorsunuz kardeşim vs diye sanki bir daha böyle bir şey için şikayet etme der gibi telkinler de bulundu.

    belki de şikayeti görmek istemediler vs.

    velhasıl kelam konuyu çok deşmek istemiyorum fakat gizlilik ve kurallar dışında konunun da nereye geldiğini ve nasıl işlendiğini bilmenizi istedim.

    ayrıca buradan sinirli ve ilgisiz beyoğlu zabıta müdürlüğüne tekrar selam ederim.
  • katılmadığım önerme. muhitimizdeki ilkokulda yaşanan rahatsızlık verici olaylara okul müdürü ve öğretmenler bir çözüm getirmediğinde bimer'e yaptığımız bir şikayetle olay 1 haftada çözülmüştü.
    bazen sadece "bimer'e şikayet edeceğiz" demek bile çözüm oluyor.
  • sadece şikayeti ilgili kuruma paslamak konusunda yetkili olan, çözüm üretme konusunda yaptırımları olmayan kurum.
  • böyle bir sistemi yönetmek kolay değil. abartılmamalı. gönderilen şikayetlerin birçoğunun alakasız şeyler olduğunu çok net kestirebiliyorum.
  • -cumhurbaşkanım sıra arkadaşım fahrettin silgimi elimden aldı :`(((

    bimer'i bu tarz şikayetler için kullanan çomarlar yüzündendir, net.
  • buraya bir şikayet yazdım. şikayet ettiğim yerdeki adamlar bana gelip bizi şikayet etmişsin diyor. ve daha bimerde incelemedeyken. ben nasıl güveneyim bu amk yerine.
  • gayet de işe yarayan sistem. ilettiğim şikayetler 15 gün içinde cevaplandı. benim şikayetim valilik, belediye, emniyet hepsini kapsıyordu. hepsi gelip incelediler ve cevap verdiler.