şükela:  tümü | bugün
  • ne ilk dozda ne de bu sabah olduğum ikinci dozda hiçbir şey hissetmedim. siz nasıl kalp krizi geçiriyor, sakat kalıyor, ölüyorsunuz anlamış değilim.

    not: günde en az iki paket sigara içiyor ve neredeyse her gün alkol alıyorum.
  • bu sabah 2. dozu oldum. hafif bir kol ağrısı dışında şükür şimdilik bi şey şok. burada yazılanlari okuyunca korkmuştum biraz. 1.dozda daha kötü olmuştum. kol ve sırt ağrısı, halsizlik vs. bilmiyorum bu bir etken midir ama ilk asida hemşire hasirt diye vurmuştu. 2.ci de hemşire sıvıyı çok yavaş enjekte etti.
  • karşıt falan değilim, ilk dozu aldıktan sonra 2.doz için yaklaşık 1 ay kadar bekledim. ilk dozda sadece sersemlik ve kol ağrısı olmuştu. 2.dozda ise nefes darlığı ve çarpıntı etki etti. hatta bir an amel defterim kapanacak, son hazırlıklar yapılıyor sandım.

    korona geçirmiş biri olarak, eklem ağrısı ve hissiyat aynıydı.

    herkeste aynı etkiyi gösterecek değil belki ancak hayatımın en kötü gecesini geçirdiğimi rahatlıkla söyleyebilirim.

    bu yazıyı sabahın ilk ışıklarında yazıyorum. yani aşıdan yaklaşık 41 saat sonra. çok çok daha iyiyim şuanda.
  • az önce 2.'yi aşıyı oldum, öldüm, sonra kalp masajıyla beni hayata geri döndürmüşler. hemşire kız çok korkmuş, beti benzi atmış kızın, ağlıyordu. bende dedim "niye alıyon gııı, ne güzel işte, oksijen israfı azalacaktı." kız öyle bir sinirlendi ki tokatı bir yapıştırdı, maşallah sanki m. ali yumruk attı. sonra öğrendim kız meğersem benim öldüğümü görünce heyecandan hastanede 112'yi çevirmiş. sonra arkadaşları gülmüş ona.
  • 2. aşı 1.sine göre daha iyi. ilk aşıda kolum bir gün boyunca ağrışmıştı, 2.sinde çok daha hafif bir ağrı var, başka da hiçbir şey yok. burayı okuyup tedirgin olan arkadaşlar, siz bakmayın bu çıtkırıldım ekşicilere.
  • iki dozu da almanya'da olmuş birisi olarak hiçbir şey hissetmedim. ilk dozu olduğum zaman ilk gece çok hafif halsizlik vardı. gece uyuyup sabah uyanınca hiçbir şeyim kalmamıştı. herkes ikinci doz daha ağır olacak dedi ve beni korkuttu ama ben hiçbir şey hissetmedim.

    dipnot : iri yarı birisiyim ve genel anlamda bünyem aşırı derecede kuvvetli. en son 6 yıl önce falan doktora gittim. ağrı kesici, soğuk algınlığı gibi ilaçları 4-5 yıldır kullanmıyorum çünkü hasta olmuyorum.
  • ilk dozun ağır yan etkilerinden sonra ikinci doz kafa yaptı diyebilirim. hatta o kadar gevşetti ki beni ataklarim yok oldu ve kafam rahatladı.

    boyle olacaksa bi 7 8 doz daha atıp uykuya dalmak ve 10 yıl sonra uyanmak istiyorum.
  • 2 doz biotech olmama, dışarıya da pek çıkmama rağmen coronaya yakalandım.

    aşıya çok güvenip tedbirsizlik yapmamanızı, yoksa size de bulaşabileceğini dikkatinize sunarım.
  • dün 2.doz oldum. bu sabah uyanmamla birlikte ciddi halsizlik ve baş ağrısı söz konusu. kolum acayip ağrıyor. ilk doza göre bu çok daha etkiledi beni.
  • 2 gün yataktan çıkamıyorsunuz sonra iyi oluyorsunuz