şükela:  tümü | bugün
  • irrational games'in bugun duyurdugu oyunu. system shock 2'nin tam anlamiyla degilse de ruh olarak devami olacakmi$. ölümün kol gezdigi bir genetik laboratuarda gececekmi$, ortalik genetik muhendisligi urunu yaratiklarla dolu olacakmi$. daha ayrintili bilgi icin ahanda:
    http://www.gamespot.com/…shock/preview_6110044.html
  • xbox 360'la oynama şansına erişecegiz gibi gözüküyor. merak edenler için görüntüler:
    http://media.xbox360.ign.com/…93/793105/imgs_1.html

    ve bilgi:

    http://xbox360.ign.com/objects/793/793105.html
  • görüntüleri itibari ile bir fallout-system shock kırması gibi görünen, merakla beklenen oyun.
  • oyunun "collector's edition"ı olsun mu olmasın mı diye, dağıtımcı 2k games'den bir yetkili, resmi sitede bir duyuru yapmış ve petitiononline'a konacak bir dilekçenin altına 5000 imza atılırsa, collector's edition için çalışmaların başlayacağını belirtmiştir.dünden bu yana da oyunu dört gözle bekleyenlerin dilekçenin altına attıkları imzalar 13 bine yaklaşmıştır.bu, orjinal oyun piyasasının pek olmadığı ülkemiz için çok büyük bir anlam ifade etmese de, yine de bekleyenler için güzel bir haber.tabi şu an için collector's edition bünyesinde neler olacağına dair de bir bilgi bulunmamakta, ama o kadar insan imzaladıktan sonra irrational games dandirik bir collecter's edition hazırlamayacaktır herhalde.tabi tüm bunların çıkacak oyuna değer olması da gerekiyor.irrational games'in oyun karnesi her ne kadar kötü olmasa ve bioshock'un şu ana kadar yayınlanan ekran görüntüleriyle videoları başarılı bir yapım olacağını gösterse de, yine de bu oyunu bir klasik ilan etmek için henüz erken.

    http://www.2kgames.com/…frapture/cultofrapture.html

    http://www.petitiononline.com/bioshock/
  • fallout - system shock kırması görünümünün ötesinde bir de pipboy'u gördüm oyun içi videosunda bir duvarda. selam çakmışlar yapımcılar fallout'a heralde..
  • system shock'un yapısını fallout atmosferiyle birleştirip ortaya tuhaf bir oyun sunucaklar gibi.

    fallout'taki gibi soğuk savaş döneminde vault/shelter'lara sığınmış insanları konu alıyor. elbette fallout'ta bu vault'lardan çıkıp çöl haline gelmiş topraklarda yaşamaya çalışan insanların içindeyken, bioshock'ta okyanus altındaki bir şehrin içine girip araştırma yapıcağız. ancak benzeri bir atmosfer içeriyor. post-apocalyptic, retro-futuristic temaya sahip. 40/50'lerin teknoloji dizaynı, posterleri, müzik türleri gibi şeylerin arasında macera yaşıyacağız. fallout'ta vault tec varken, bioshock'ta rapture broadcasting dinleyeceğiz.

    system shock'ta, bilgisayar, zombi ve hayaletlere karşı mücadele veriyorduk. bilim kurgu - gerilim karışımı enterasan bir oyundu. fps içine rpg entegre ederek, oyunda karakterimizi dilediğimiz şekilde geliştirmemize imkan tanınıyordu. psisik güçlerimizi, silah uzmanlığımızı, hacking bilgimizi ayrı ayrı geliştirebiliyorduk. dönemine göre devrimci ve yaratıcı oyunlardı system shock 1 ve 2. ancak oyunda beni rahatsız eden özellik, çok zorlayıcı olmasıydı.
    örneğin fallout oynarken, yarattığınız karaktere göre farklı seçenekleri tercih etme imkanınız vardı. zekanızı ve konuşma yeteneklerinizi geliştirerek, çoğu ortamda savaşmadan durumu halledebiliyordunuz. ya da savaş yeteneklerinize ağırlık vererek, ölüm makinesi haline dönebiliyordunuz. hikayeyi yönlendirmek de sizin elinizdeydi, yaptığınız işlere göre dünya şekilleniyor, ve oyunun sonu değişiyordu.
    elbette system shock gibi bir oyunda bu kadar derin seçenek beklememiz doğru değil. ama biraz fazla kısıtlayıcılık yüzünden oyun epey zorluyordu.
    silah yeteneklerine abanıyım derken hacking yetenekleri düşük kalıyor.
    vtm: bloodlines veya fallout gibi farklı karakterlere göre farklı seçenek imkanı da yok.
    alarmlar ötüyor, yaratıklar swarm ediyor, ve birkaç saniyede ölüp gidebiliyorsunuz.

    bioshock'a bakarsam, alarmların ötüp yaratıkların swarm etmesi aynen korunmuş. gene süreyi beklemek biraz sinir bozacak gibi.
    ancak buna karşın birden çok fırsat önümüze sunulmuş diye düşünüyorum.
    robotların farklı bir düşmanı hedef alıp onu öldürdüklerinde bizi öldürdüklerini düşünmelerini sağlayan bir "büyü"müz buluncak. elbette bunun dışında güvenlik şalterini kapatmamız gerekicek, o sırada hacking yetenekleri ve elimizdeki para önem taşıyacak. ancak böyle bir büyünün varlığı bile işlerimizi daha çok kolaylaştırcak.
    ayrıca system shock 2'de olmayan, "durum ve yaratıkları kendi lehimize kullanma" imkanı da koymuşlar. yolda rastladığımız yaratıkları birbirleriyle dövüştürerek, galip çıkan ama zayıf düşmüş olanını rahat öldürebileceğiz.
    bu tip ek stratejiler, oyunun rpg etkenini güçlendirmiş, ve daha yenilikçi bir system shock geliceği müjdeleri vermekte.
  • oyun içi videosu taze taze çıkmıştır.

    http://www.gametrailers.com/….php?id=20067&type=mov

    system shock 3 deseler böyle bir şey beklerdim sanırım. harikulade görünüyor.
  • ign'den 9.5(xbox360 tarihinin en yüksek skoru) 1up'dan 10 üstünden 10 almış bir oyundur.
  • 21 ağustosta piyasaya çıkacak oyun. hangi siteye baksam beklentiler çok yüksek bu oyundan. ne yalan söyleyeyim system shock 1 i de 2 yi de oynamadım ama bu oyunun post-apocalyptic, retro-futuristic havasının nasıl olabileceğini demolardan anladım. bu oyun hakkındaki umudum esnek oynanış , uzun oyun süresi , güzel hikaye ve kastırmayan sistem ihtiyaçlarıdır*. bir de bu oyun eylül , ekim , kasım ve aralıkta gelecek bomba oyunlardan önce çıkacak ilk sağlam oyun gibi geldi bana artık zaman gösterecek haklı olup olmadığımı.
  • gun itibari ile cikmis efsane oyun. artik adam gibi oyunlar cikmiyor derken bize 2k games'den tokat gibi bir cevap. yalniz bir sikayetim var, oyun o kadar hizli ilerliyorki atmosferi ve arka planda kalan seyleri takip etmek zor oluyor. olsun ama boyle oyuna can kurban.