şükela:  tümü | bugün
  • aynı üniversite de aynı fakülte de okuyoruz, ortak derslerimiz var.
    hattımı değiştirdim, sosyal medya hesaplarımı dondurdum, karşılaşmamak için ne kadar ugraşsam da o beni buluyor, kaç kere seni sevmiyorum deyip geri döndü hatırlamıyorum, intihara teşebbüs etti, ey sözlük duy sesimi ne yapmam lazım.

    edit; annesinden öğrendim bipolar olduğunu.
    edit2; arkadaşlar bana destek veren herkese teşekkür ederim şu anda tam anlamıyla kurtuldum. umarım burada yazılanları böyle bir eylem yapmak üzere olanlar görür ve bir hata yapmaktan kurtulur çok büyük bir hata çünkü öyle bir insanla birlikte olmak, sen sen ol asla bulaşma böyle bir insana.
  • benim eski sevgilimin bipolarının fermuarı bozuktu, yenisini hediye aldım neden hemen kurtulmak istediginizi anlamıyorum
  • dostum hemen sil şu başlığı.. benimki benim açtığımı sanacak.. üç ay burnumdan getirir.. her gün salona sıçsan da seni terk etmeyecektir.. ona yeni bir kurban bul, başka çaresi yok..
  • bipolar zengin hastalıgıdır, ben hiç bir fakirin bipolar oldugunu görmedim amk, ee zenginse yapış zaten ayrılma

    edit: mesaj kutum bipolar hastalarını koruma dergeni üyeleri tarafından taciz atışı altında
  • bu kişiyle sevgili olduktan sonra onu bipolar yapıp yüz üstü bırakacak bir caninin açtığı başlıktır. yoksa bu kişi ilişkiye başlamadan önce bipolar değildir muhakkak sonradan olmuştur.
  • sevgiliden kurtulmak her halükarda zorken bunu hastalığa yıkmak acımasızlık.
  • üniversite zamanı yaşadığım zulüm. ayrılmak istediğimde veya ilaçlarını al dediğimde zıvanadan çıkıp ortalığı yıkmaya, bağırmaya başlardı, kendini kesmeye çalışırdı. hayır bi de sakin adamım amk gelemem böyle rezilliklere. kaç sefer komşular yüzünden polis geldiydi eve.

    nasıl mı kurtuldum? askere gittim, döndüğümde bitmişti. başka birine bela oldu herhalde. askere git
  • depresif dönemdeyken manik; manik dönemdeyken depresif davranmak içten içe psikolojik şiddetle karşınızdaki insanla aranızdaki ilişkiyi çürütür, kopartır ve yok eder.
  • "kendini kesmeye çalışıyor ühühü napayım bırakamıyorum ühühühü"

    söyle, siktirsin kessin amın evladı. söyle de cidden bipolar mıymış yoksa anasının şımarık bebesi miymiş, hep birlikte görelim. keserse kessin, senin suçun değil. kesmezse zaten kafan rahatlar.

    buna "sen hasta insanı nasıl provoke edersin, bizden nasıl böyle bir şey istersin, hayvan mısın ğöeağöe" diyecek gizli mazoşist götümün hümanisti pelinsu ve berkemcanlar'a da peşin peşin kafam girsin.
  • lokmacıya götür, karrrrrııııııı gibi lokma yedirrrrrr

    (bkz: deep turkish web)