şükela:  tümü | bugün
  • şahsım tarafından gerçekleştirilen "eylem". vicdan desen daha rahat, bütçe desen ondan da rahat.
  • hayatımızdan hiç birşey eksiltmemiştir.
  • aynı zamanda 1 aydır avm'ye gitmiyor ve yandaş marketlerden alışveriş yapmıyorsanız benim gibi, siz bu boykot işini baya ciddiye almışsınız demektir, bu da tutarlı ve duyarlı biri olduğunuzu gösterir.

    ısrarla, (bkz: boykot listesi), (bkz: avm istemiyoruz avm'ye gitmiyoruz)
  • nero'nun kahvesinin ne kadar berbat olduğunu anlamamı sağlamıştır. dondurma konusunda l'era fresca sayesinde pek sorun yaşamadım.
  • mado'nun ve starbucks'ın siklemediği olay. adamlar dükkanı dolduruyor sonuçta ha gitmişiz, ha gitmemişiz... toplu tepki olmadıktan sonra anca tarafımızı belli edebiliyoruz...
  • olagandir. boykotla alakasi olmadan sadece gitmemis de olabilir insan. sebepsiz yani. misal, 20 yıldır gitmiyorum. bi tarafım da eksilmedi.
  • mado'ya zaten gitmezdim de starbucks'ı kesmek iyi geldi

    edit: dün t-shirt almaya gittim. telefonum çaldı, arkadaşa forum'da olduğumu söyledim. adamın cevabı: çok ayıp boykot ne durumda? oldu. pazar fiyatına t-shirtü bırakıp çıktım. böyle boykota kafam girsin. parayı başkası kazanmış gibi harcamaya utanır olduk.

    ne olursa olsun boykot iyidir.
  • 1 aydır tanga giymemek kadar rahatsız eden durum.
  • ikisine de hayatım boyunca hiç gitmediğim için şu an anlayamayacağım olay. belki aynı şey olmayabilir ama 1 aydır hanönü kıraathanesine gitmiyorum. arkadaşlar vardiyalı çalışınca zamanlar uyuşmuyor gidemiyoruz dayının kahvehanesine okey oynamaya.
  • garip olmasının sebebini anlayamadığım durumdur...

    strabucksda mı doğdunuz arkadaş... alt tarafı kahve ve kusura bakmayın da öyle pek de bir halta benzemiyor afedersin...

    hayır madoda oturmayıp oranın şahane kazıklarını yemeyince o kazıklar bir tarafınıza mı giriyor anlamadım ki...

    etrafta yüzlerce kendi halinde, etliye sütlüye karışmayan, kişilik sahibi cafe, restoran varken insan neden karton kutudan kahve içicem diye tutturur anlamam...

    edit: kişilik sahibi derken kastettiğim şey şube şeklinde işlemeyen, yani tamamen bireysel zevklere göre döşenmiş daha hoş, daha renkli mekanlardır... franchsing olmayan, her biri diğerinin aynı olmayan yerler...
    bilginize...
hesabın var mı? giriş yap