şükela:  tümü | bugün
  • zor bir durumdur. aslında pek çok yolu vardır ancak mühim olan gönül kırmamaktır. esas olansa taht oyunlarına gerek duymamaktır. tabi keşke şekilci olmasak, o ruh, o kalp neler ihtiva ediyor ona baksak. ama madem çirkin buldunuz, baştan ümit vermeyin.

    edit: ruhu çirkin arkadaşlar gecikmemiş, başlığa üşüşmüşler. küfür etmeden kendini ifade etmekten aciz insanlara ne anlatılabilir ki...kaldı ki bu başlığın aynısı kadınlar için açıldı, kadınlara dair pek çok başlıkta hakaret dolu entryler var, ama erkekler de çuvaldız batıralım deyince kıyametler kopuyor. işte siz bu kadar iki yüzlü varlıklarsınız. erkek yakışıklı olsun veya çirkin olsun, zengin olsun veya fakir olsun mesele bu değil. mesele saygı, empati. ama bazılarınızda bunu mümkün kılacak idrak gücü maalesef ki yok. küfürlü entrylere devam edin, pisliğiniz zihninizden klavyenize akıyor.
  • o kirilgan egolariyla aglatmadan cok zor is.
  • şu şekilde olabilir;

    +yakışıklı olduğun kadar kühtahsın.
    -ben küstah filan değilim. o nerden çıktı?
    +ben de onu diyorum yakışıklı olduğun kadar küstahsın zaten.

    diyip kaç. son cümleni anlayana kadar baya uzaklaşmış olursun.

    edit: imla.
  • sempatikliğin yeter be kanka.
  • erkek dediğin kırılmaz, zira çirkin olduğunun farkındadır. lakin farkında olduğu bir şey daha vardır ki (bkz: cüzdanının kabarık olması)
  • çirkin erkek yoktur yeteri kadar parası ve gücü olmayan erkek vardır.
  • karşımdakilerin çok zorlandığı, zorlandıkça da kalbimi kırdığı durum.

    alışığım yahu ! biliyorum ! kabullendim ! söyleyin gitsin. nedir yani ?

    asıl kıvırttıkça üzüyorsunuz !
  • nasıl derseniz deyin karşılığında "sanane yarraaam" cevabı almanız muhtemeldir.