şükela:  tümü | bugün
  • sürekli kadınlar aleyhinde cinsiyetçilik yapması.
  • sütyenli meme fotoğrafı atın. ilgilendiği şey omzunuza düşen saçlar ve sütyeninizden ziyade memenizse bingo, sizi estetize ediyor demektir. ibnenin önde gidenidir.
    detaylar için yeşillendirebilirsiniz.

    edit: epeydir bu entry'ye binaen çok fazla mesaj alıyorum, özellikle beyefendiler gücendiklerini dile getiriyor, ne yani meme seviyoz diye ibne mi oluyoz? diyorlar, isyan ediyorlar. haklılar da. fakat buradaki niyetim siz meme severleri yermek değil, memeyi doğru şekilde sevmeleri gerektiğine dikkat çekmekti, affedin. sevin tabi. tokatlayın, emükleyin, mıncıklayın ama sevgi, şehvet ve şefkat ile süsleyin bunları. bazen kabaca, bazen kibarca, dünyanın en güzel memeleri sizlerle olsun, sizi öldürmeye gelen sizde hayat bulsun...
  • espri anlayışı bel altı şakalardan öteye gidemiyorsa bomboştur.
  • arabasına çok düşkünse, kitap okumuyorum eksikliğini hissetmiyorum diyorsa, rakı edebiyatı yapıyorsa, sevgilisi ile ilgili mahrem şeyleri arkadaşlarına anlatıyorsa, sosyal medya hesabının biosunda; gitmediği bir üniversiteye gidiyor veya "hayat okulundan mezun" yazıyorsa, komik olmadığı halde kendini komik sanıyorsa, bodybuilding olayını abartıyorsa mesela; arakadaş ortamında geçen bi x kg bastım salonda diyorsa, "bilmiyorum" demiyor, diyemiyorsa, tanımadığı kadınlara; hanfendi*, bayan, erkeklere ise karşiim ve türevleri diyerek hitap ediyorsa, problemleri kaba kuvvetle halletmeye çalışıyorsa, müzik zevki arebeskten öteye gitmiyorsa... arkanıza bakmadan kaçın*

    edit: ekleme.
    buarada, tabiki de kendimi anlatmıyorum, onu da nerden çıkarttınız arkadaşlar.*
  • işinin gücünün dedikodu olması olabilir. sadece bir erkeğin değil bir insanın da boş biri olduğunu anlamaya yarar.
  • kadın konusurken telefonu ile ilgileniyorsa bu bile yeter.
  • pembe pijamalı kız başlığına entry girmesi.
    hayatımdan 30sn çaldınız.
  • konuştukları yeterlidir.

    kültür, sanat, analitik düşünme, edebiyat, müzik, felsefe falan konuşuyorsa o insan, kadın ya da erkek demiyorum; insan, boş değildir.

    çok konuşması falan diyen arkadaşlar hızlarına yetişememiştir karşıdakinin.
  • bir erkek, cinsiyetinden önce insan olarak tanımlanır. bu yüzden bir "insanın" boş biri olduğunu anlamaya çalışmak, sizin için daha doğru olacaktır.
  • anlayamıyorsanız boşsunuzdur.

hesabın var mı? giriş yap