şükela:  tümü | bugün
  • bayağıdır adını sanını duymaz olduk. çocuklar tank daşlıyordu, gazze şeridi bi de katil israyil, hamas neyim vardı.
  • gezi eylemleri öncesindeydi sanırım, "bu hafta gidicem", "yok öbür aya kesin gidiyorum", "vallaha bileti aldım gidiyorum" diyordu. aradan 4 yıla yakın zaman geçmiş. adını sanını anmıyor.

    filistin neyse de, benim esas anlamadığım somali muhabbeti vardı. ülkecek seferber olmuştuk. hatta emine erdoğan dahil tüm ülke oraya çıkarma yapmıştık. sahi noldu somali?
  • orada çocuklar hala tank daşlıyor, israyil hala katil.

    şerefli bir direnişi kendinizce küçük düşürmeye çalışmayın aq internet fareleri
  • filistin direnişi asla islamcıların önemsediği bir olay olmadı, zira filistin halkı ortadoğu'nun en solcu birkaç toplumundan biridir.

    islamcı it sürüsü anca golan'da israil ile ortak harekat yapan nusra'yı destekler. bu orospu çocuklarının hesap vereceği günü göster bize ya kozmos.
  • seçimler için hazırlanmaktadır.
  • artik duymadigimiza gore reis sorunu cozmus demekki. helal olsun reise. nasil da israil'i yola getirdi.
  • akp israil lobisine 67 milyon dolar rüşvet verdiği sürece gönüllerden ırak kalması mukadder olan işgal altındaki ülkenin akibetini merak edenlerin tasası.

    .
  • israil ile anlaşılınca anılmaz oldu diyerek cevaplanabilecek bir sorudur.

    din istismarıyla harmanlanmış bir konudur filistin, onu kullananların gözünde.
  • filistinli teröristlerin hakkından gelen güçlü bir israil devleti var. dünyada kimse sivillere bomba atan teröristleri savunmyor. akp dahil herkes haddini öğrendi, siz de öğrenin.
  • bi de bi ara rabia nanesi vardı aq asıl ona ne oldu.