şükela:  tümü | bugün
  • her genelleme gibi yanlış olan bir genellemeye kurban giden türk kızı. benim erkek arkadaşımın hobisi yatmak fobisi kalkmak. çevremdeki diğer erkeklere de bakıyorum hobileri pc oyunları vs. sorun çevrende demeyin klasik üniversite çevresi. ben bir sürü kursa gidiyorum en son almanca kursuna kaydolması için erkek arkadaşıma yalvardım neredeyse. zorla kaydoldu. her hafta bir etkinlik bulup çift kişilik bilet alıp davet ediyorum beyefendiyi. yani cinsiyetle değil kişilikle alakalı bir durumdur, karşı tarafı sinir stres sahibi yapar o ayrı.
  • kezbansever meriçler tarafından kabul edilmeyen gerçek.

    türk kızı hem harcattığı vakit hem de harcattığı para ile kişisel gelişimin önündeki büyük engellerdendir.

    türk erkeği kendini geliştirme açısından türk kızından bir tık öndedir. kimse bunun aksini iddia edemez.
  • gay iddiası. erkek erkeğe takılalım diye iddia ediyolar bunu. pis hegelciler. hahahahha.

    insanın hayatında bi kadın olduğu zaman* yaşam enerjisi geliyo. o enerji kinetik enerjiye geçmek için can atıyo. bi şeyler yapma isteği tavan buluyo.

    klasik bi laf vardır ya "her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır" diye. o söz çok doğru. kadınsız erkek boş, ipsiz sapsız, sorumluluğu olmayan erkektir. çocuktan farkı yoktur. aman diyim böyle boş şeyler düşünmeyin.
  • ilişkiler vakit ve emek gerektirdiğinden geçerli olan tespit. engel sadece kadın olacak gibi seksist tespit sıçmıklarına gerek yok lakin, genel olarak ilişkiler iki yönlü kişisel gelişimi engelleyebilir diyebiliriz.

    o yüzden kendimize bir şeyler katabileceğini düşündüğümüz ya da birlikte kendimizi geliştirebileceğimiz insanlar seçiyoruz.
  • başarılı olmak için bir kadına ihtiyaç duyanlar tarafından kabul edilmeyen gerçek. nikola tesla playboydu zaten. tesla kadar ipsiz, sapsız, sorumsuz erkek görmedik.

    başlığın hatalı yanı türk kızlarıyla sınırlandırılması. genelde kadınlar erkeklerin entelektüel gelişiminin önündeki engeldir. türk kızı bu konuda diğerlerine göre daha kötü durumda.
  • (bkz: nasıl ibne oldum) *

    konuya dair özet için ; (bkz: erkek adamın erkek sevgilisi olur)
  • "bir kişisel gelişim engeli olarak türk erkeği" nin yanında lafı bile edilmez.

    bu ülkede, her alanda hayatından ödün vermesi beklenen kadınlar değilmiş gibi...

    okumak istese; kız kısmı okumaz,
    çalışmak istese; ne yapacaksın çalışıp ben sana bakarım,
    farklı yerler görmek istese; kız başına nereye gidiyosun
    spora gitmek istese; ama orada kaslı erkekler var gidemezsin,
    dans etmek istese; sanki dansöz olacaksın,
    çok okusa; kalk bir yemek yap, profesör mü olcan...

    birbirimize karşı dürüst olalım lütfen.
  • ay duyan da boğazında fulari, ağzında piposu gezen ordu şeklinde türk erkegi var sanır.
    bir kere açık olalim yaptığınız hobilerin yarısı "iyi hatun denk getirirmiyim" kafasında yaptığınız hobiler olduğu için hatunu bulunca hemen terk edebiliyorsunuz yani amacınız değil aracınız hobi.
    geri kalan %50 de ise cidden bu özel zevkinize eğiliyorsanız kesin ve net çizgileriniz vardır ve sevgiliniz, inadınızı anladıktan sonra zaten o sınırlara girmez bilakis yardım bile edebilir.
    babam filatelistti annem öyle kabul etti hatta salonu pul temizleme odasina bile cevirdi bir süre, enişte dağcı şimdi karakuruma tırmanışta iki ay yok ve halam oyle kabul etti, kuzen uçak muhendisi ama hobisi gurmelik bizim gelin öyle kabul etti mutfağa karişmiyor, kardeşim kumandalı inşaat araci delisi eski eşi öyle kabul etti.
    yani kisaca tutkunuzu anladığımız anda o tutku ile yarışmaktan vaz geçeriz, siz yeter ki samimi olun.
  • genelleme içeren ve hatta yanlış olan başlıklardan bir örnek.