şükela:  tümü | bugün
  • oturulan apartmandaki alt, üst ya da yan komşunun yapacağı/yapabileceği şerefsizlikler silsilesidir.

    misal bir komşu düşünün. internetten portatif klima almış. üstelik bozuk. gerizekalı iade de etmemiş kullanayım demiş. ve kullanmışta.

    bu klima buz dolabı gibi ses çıkarıyor üstelik. böyle bangır bangır ötüyor. sizin eviniz ister bir kat üstünde olsun ister on kat fark etmez, o klima her çalıştığında sanki sizin evinizde çalışıyormuş gibi sesi, motoru kulağınızda ve beyninizin içerisinde yankılanıyor.

    hele gecenin sessizliğinde çalıştırılmaya görsün bu klima. beyninizin içinde ramazan davulcusunun tokmağı ile falakaya yatırılıyormuşsunuz gibi dayak yemişten beter ediyor insanı.

    ne yazık ki bu şerefsiz benim alt komşum. yön belirtiyorum ki, eğer okuyorsa burayı belki yüzü kızarır da, yaptığı bu şerefsizlikten vazgeçer.

    hayır yani 15 gündür bu şerefsiz komşum yüzünde 3-4 saatlik uyku ile hayatımı idame ettirmeye çalışıyorum.

    yaşam kalitem o kadar düştü ki, eczaneye gidip unisom aldım.

    ailem yazlıkta. alt kata inip bir şeyde diyemiyorum. sonunda bugün aradım bizimkileri, dedim konuşun şunlarla sustursunlar klimayı.

    neyse konuşmuşlar ve şu an evde incin top oynuyor. o kadar sessiz ki, kendime geldim yeminle.

    bir kere daha anladım ki komşu çok önemli. yoksa insanın hayatı cehenneme dönebiliiyor anlayışsız, empatiden yoksun ve terbiyesiz insanlar yüzünden.
  • aha gene çekirdek çitleyerek okumalık başlık,

    bizim komsular evde zina yapiyoruz diye bizi attirtmisti evden, sonradan ogrendim, 700 tl daha fazla kiraya kiralamislar o evi, sirf amaclari bizi cikartip fazla kira almakmis orospu cocuklari
  • 3 katlı apartmanın birinci katında daire aldım. tüm balkonlar hemen hemen birbirini görüyor.

    biraz ucuza kapattım çünkü daire bana çekiliş usulü çıktı.

    içini yepyeni yaptırmışlar falan yoksa apartman 1990’da inşaa edilmiş.

    neyse balkonda sigara içmeye çıktım,

    yukarıdaki komşu hiş piş yapıyor.

    etrafa bakıyorum kimse yok,

    sen sen yukarı sağa bak dedi.

    baktım.

    yeni mi taşındın falan, 2 cümle sonra,

    orada biri intihar etti biliyor musun? dedi.

    ya ben senin amk dedim söylenecek söz müydü şimdi o. sesler duymaya başladım acaba nerede intihar etti diye sherlock usulü ipucu arıyorum.

    ve neticede o hafta ben bir arkadaşımda uyudum.

    hala sesler duyuyorum. o komşunuzda ebesini sikicem mangal partileri yaparak. bir kasa sucuk getirttirecem afyon’dan.
  • bahçenden kendi bahçesine katıp beton ile sınır çekmesidir
  • sizi uyutmaması yapacağı en büyük şerefsizliktir.
  • gece 12'de çalışılan kafenin patronu tarafından eve bırakıldıktan sonra apartman girişinde bayılınca ertesi gün komşulara arabanın içinden fırlatıldığımı söylemesi.

    ısrarla kalp hastası olduğumu söylememe ve onların iş arkadaşlarım olduğunu belirtmeme rağmen.
  • kızınızı sikmesi.
  • selam verip sorular sormak.
    ulan muhabbet etmek zorunda mıyım seninle?

    edit: basit gibi görünüyor ama gerçekten psikolojik bir baskı.
  • gecenin bir yarisi uykumdan uyandigimda alt kattan gelen inleme ve catlama:) sesleri. ilk basta yetisin adam öldürüyorlar dedim sonra anladim olayi. havada sicak tabi cami da kapatamiyorsun.
  • yan komşum 5 yıldızlı bir otelde pasta şefiymiş. ben evi alır almaz, balyozla ortak duvara vurarak, fayanslarımı boydan boya kırmış,bunu ki tabii ki bilerek yapmış hayvan herif. kendisine banyomun durumunu görmesini söylediğimde hiç vakti olmadığını söyledi it oğlu it. şimdi diyeceksiniz ki , bu adamın işiyle yaptığı hayvanlığın ne alakası var? var efendim var, siz profesyonel maganda çalıştırıyorsunuz, herif mülkiyet düşmanı, bir gün eline fırsat geçerse tıpki benim evime verdiği zarar gibi sizin de otelinize zarar verebilir , canlarım benim.