şükela:  tümü | bugün
  • arabeske smokin giydiren şarkı.
    jileti pamuğa sarmış aysel gürel, pamuk öpüyor geçtiği her yeri.
    dumanla, harla, ateşle harman
    içi kan dolu, teni tertemiz.
  • sabahın 4 unde bütün barları kapatip, istiklalden, galataya dogru bir yürüyüs yaparsın ya, travestileri görürsün, sokakta copleri karıstıran adamları, sabahlayan gencleri, kimlik soran polisleri. icinde bu şarkı çalar işte o an.
  • demet sagiroglu'nun "aysel gürel boyle soz yazmis, ben de hakkini vermeliyim" dercesine okudugu sarki.

    "ecel ol, al beni..."
  • diriltip diriltip yeniden gomen psikopat sarki. agir roman filminin agir koyan sahnelerini hatirlayip kendimi alkole veresim gelir. demet sagiroglu'nun muhtesem sesi ruhumu oksarken, bi yandan da dertlere salar..
  • bi dinlediğimde de sigara yakmayim, aklıma gelmesin istanbul, dönmeyim bi güne...

    keske sadece ağır romanın soundtracki olsaydı.... geçmişimden bir günün değil.
  • insanlar ikiye ayrilir.. bu sarkiyi dinlerken, agir romani o savruk hayatlari dusunenler ve icleri sikilip sarkiyi kapatma telasina dusenler olarak..

    her kim ki agir romani sever, hem de hic o yorelere, o hayatlara ait olmamasina ragmen, iste o adam hakikaten icli kofte misali, kendinin olmayan acilari bile ustlenecek kadar dertlidir.. hayatta gordugu seylere dertlenmesi icin bu adamin, onlari bizzat yasamasina gerek yoktur.. yasama telasi yoktur icinde.. sakinliktir istedigi.. oturup tinayla salihe alternatif sonlar yazar.. yolda minik bi cocuk gorse mutlu gozleri dolar..

    insanlar sorar bu adama, lan abi niye bu kadar uzgunsun diye.. oysa o sirada, o adam soruyu soranin kisir hayatina icleniyodur..

    agir roman izledigim her zaman icime daraltilan veren bi film.. icim aciyo anasini satayim.. oysa hayatimda ne orospu gordum, ne tarlabasinda hatri sayilir bi anim var.. ama o kadar gercek ki.. her gercek gibi dibine kadar aci iceriyo..

    bir vurgun bu sevda da bu filmin en guzel meyvesi.. bu sarkiyi baska bi yerde dinleyin demet sagiroglundan, ayni tadi alamayacaksiniz.. tinanin sari perugu, salihin cocuksu delikanliligi kafanizda oynamali bu sarki.. her nakaratta, sona daha cok yaklasmali tinayla salih.. ta ki, tina "hep mi kotuler kazanacak lan" diyene kadar.. ve iste sarki bittiginde, siz de bitmis olacaksiniz buyuk ihtimalle..

    bu sarki gunluk tirt iliskilerin, yalnizliktan birbirine saranlarin, sosyal sarimsakliktan oteye gitmeyen iliskilerin sarkisi degildir.. ondandir bazilarinin bu sarkidaki aciyi cok bulmalari.. insan korkar acidan cunku.. manyak mi kendi kendini uzsun?! ama her kacista da kiyiya yaklasir.. kiyi iyidir guvenlidir ama pistir de.. aciklar da tekin degil ama temiz.. bu ikilemde herkes kendi payina duseni alirken, vurgun yiyenler acidan artik korkmazlar.. bilirler cunku her aci insan ruhunda yeni bi katman kesfettirir..

    bu sarkiyi sevenler, aglamaktan korkmayanlardir.. olurken yaninizda olacak kisi.. kusarken sacinizi tutacak kisi.. problemlerinizden kacmayacak kisi.. bu sarkiyi sevenler, iyi gununuzde akliniza bile gelmez isin aslina bakarsaniz.. ama, ne zamanki siz de diplere dogru savrulursunuz akintilarda, o zaman ordan el sallarlar size..

    bu kadar muhimdir bu sarki.. agir roman bu kadar derin bi filmdir yani..
  • iş yerinde dinlenmemesi gereken bir şarkıymış. çok fena efkarlandım.

    gözlerimi kapatıyorum şimdi, ağır roman'dan sahneler geliyor gözümün önüne. rakı getirin ulen!
  • bir vurgun bu sevda
    günsüz başlar gecem
    uzanırken sana ah
    tükendi bu beden

    yüreğim bir sürgün
    varmaz yolum sana
    ölümsüz dünyana ah
    ecel ol al beni

    nefessiz zordayım zamansız bir mekanda
    çıkmaz bir yoldayım, amansız isyanda

    ecelim ol benim, koynunda sar beni
    aşk ölüm yaz bana, sonsuza al beni ah

    söz: aysel gürel
    müzik-düzenleme : atilla özdemiroğlu

    erkan can'ın bu şarkı ile çekilmiş bir derleme klibi var şu adreste:
    http://www.youtube.com/watch?v=0eaekriy7do
  • böyle söz böyle müzik yok! böyle bir şarkıdan sonra aşk şarkısı yazmak biraz manasız, biraz eksik hep.