alt epidermis

  • 3563
  • 15
  • 2
  • 0
  • evvelsi gün

lylo

kız güzel mi? eh işte. bu satırları okuyan genç kızların yarısı daha güzeldir. ortalama diyelim.

kızın oyunculuğu nasıl? cs go nova 4 oyununu gördüm, lol'den anlamam dotacıyım ben ama tahmin etmek zor değil. bunlar da gamer birisi için ortalama sayılır.

abi ülkede öyle bir cinsel açlık, öyle bir abazalık var ki,

ya kim şu kızı niye açar izler oha. baktım bunun gibi başkaları da varmış.

olay tamamen kız olmasıyla alakalı. youtube'da mesela gitar üzerine youtube kanalı açın, 1000 abone mi? kızsanız 10 000 oluyor direkt.

internette erkeklere göre 10 kat avantajlısınız.

çok güzel olmanıza gerek yok. çok iyi bir gamer olmanıza da gerek yok.

alın sağlam bir bilgisayar, gamer olun. oynayın mutlu olun. bir yandan binlerce abaza size yazsın. onları yayında tersleyin ama bir yandan egonuz da okşansın. gelsin subslar abonelikler donate'ler challange'lar falan.

ohh mis.

bu satırları okuyan 17 yaşındaki genç kız kardeşim,

üniversiteye başladığın gibi atıl bu işe. paranın amına koy.

lan dünya'ya bir daha gelecek olsam ve kesin türkiye'de olacak olsam kadın olmak isterdim lan.

makyaj yapmayı öğren, az buçuk kültürün olsun, az buçuk oku, her şeyden az buçuk olsun lan. her şeyden.

yine de hayvan gibi avantajlısın.

bu entry bana ukte olsun. bir gün çok zengin olursam sokak sokak, mahalle mahalle, kapı kapı dolaşıp her yere şişme bebek dağıtıcam.

abi bu nasıl bir açlık? bu nasıl bir psikoloji bu ne lan? anlamıyorum.

bak enes batur'u anlıyorum, şu tipteki yayıncıları anlamıyorum.

hadi birisi çocuklara olta atıyor. e çocuk sonuçta. bildiğin 15-30 yaş arası erkekler şu kızı takip ediyor eli sikinde. korkuyorum bir gün bunlar erkek halimle bana bile hallenirler. nasıl bir ülke lan burası?!

edit: 4 yıldır elektro gitar çalıyorum, belli alanlarda kitap okumuş/okuyan kendimi kültürü sayabilecek bir insanım. bir düşünce insanıyım, logician intp tipi bir karakterim var tartışmayı severim falan. safsataları bilirim. iyi bir analiz yeteneğimin olduğuna inanıyorum. iyi sayılabilecek bir müzik kültürüm vardır. ilgimi çeken alanlarda espritüel olarak kabul görebilirim. ağzım laf yapar. ingilizce seviyem iyi olduğu için dünya'ya global bakabilen bir insanım. az buçuk iktisat bilirim. siyasal bilimlere ilgim çoktur ve siyaset konuşmak istiyorsanız
alkol masasında çok güzel bir partner olabilirim. endüstri mühendisliği mezunuyum ve bu bölümün de bana kattıkları çoktur. falan filan kendimi övmek değil bu* . boş bir insan değilim işte onu diyorum. ama öyle ahım şahım bir şey de sayamam. yani şu özelliklere + iyi bir gamer olmayı kat ( ki çıkıp millete bazı oyunlarda türkçe kaynak olarak eğitim verebilirim ) ; benim ve benim gibi olan bir dünya erkeğin ( ki benim gibi bir dünya insan var bu platformda, hatta benden çok çok daha yüksek seviyelerde ) hiçbir değerimiz yok lan.

online ya da offline hiçbir değerimiz yok.

vasat + vasat + vasat + vasat + vasat özellikleri topla; sağlıklı normal kiloda makyaj yapmayı bilen bir kız mısın? tamam abi bitti. 1000 lerce insan peşinde.

liberal kişiliğimden ötürü 4. kuşak hariç kendini feminist gören bir adamım, yakında kadın düşmanı olucam. red pill felsefesine, mgtow muhabbetlerine falan sempati beslediğim olmuştur; şu tür gerçekleri görmek tokat gibi geliyor.

edit2: almış olduğum bir mesaj:

" bu kız über güzel yalnız ".

olum siz nerede yaşıyorsunuz lan?

devamını okuyayım »