beyteper canavari

  • azimli
  • hırçın golcü (254)
  • 3213
  • 50
  • 20
  • 2
  • bugün

falling skies

toplamda 50ye yakın dizi izlemiş biri olarak söylüyorum. elbette çok dizi izlemem, diğer insanların zevklerine karışabileceğim anlamına gelmiyor ama, sen şunun şurası karısı dövüşü kanı bol diye spartacus'ten başka bi dizi izlememişsin, sonra da falling skies'a bok gibi dizi diyorsan sana da laflar hazırlarım.

gayet iyi dizidir. benzer konusu olan v'den katkat iyidir. v bir rezaletti. the event'ten çok daha iyidir, the event'ta güzel olan tek şey vicky roberts (taylor cole) idi. the walking dead'den kötüdür. prodüksiyon farkı bariz.

lost ile karıştıran hayatında bu iki diziden başka bişey izlememiştir demektir çünkü elinde kıyaslayacak bir lostu vardır. bsg ile kıyaslayan dindiz imansızdır çünkü şu dünyadaki hiçbir dizi bsg ile kıyaslanamaz. game of thrones ile kıyaslayan liselidir biri siksin şunu. hem konu hem tarz açısından alakası olmayan şeylerle kıyaslayıp durmayın yahu.

falling skies'in notu 6,5.

devamını okuyayım »