cagosil

  • 353
  • 3
  • 1
  • 0
  • 3 gün önce

kredi kartı aidatı

valla bana sorarsanız hiç tatavaya gerek yok. 5 dk.lık telefon görüşmesiyle iade ediyorlar keriz misiniz siz paranızı bankaya bırakıyorsunuz?

sizin parayı iade almayıp kartı kapattığınızda birden dünya aydınlanacak bankalar utançla boynunu büküp özür dileyecek ve kapitalizm tarihin tozlu sayfalarına gömülecek falan mı sanıyorsunuz? bu boku yedikten sonra bir de böyle romantik hislerle sigara yakıp gökyüzünü falan izliyorsunuzdur?!

o 117 tl hesaplanırken, tepki gösterip kartı kapatacakların riski de dahil ediliyor emin olun. yani adamlar seni zaten gözden çıkarmış, saflığın lüzumu yok.

kart aidatlarınızı çatır çatır geri alın abicim. ekstrelerinizi her ay kuruşu kuruşuna takip edin. bankaya ya da herhangi bir kuruma tek bir liranızı dahi kaptırmayın. bu sistemin aklını başına getirecek ve canını yakacak yegane şey paradır, para para para! donkişotluk değil

devamını okuyayım »
07.03.2017 08:12