canima degsin

  • 190
  • 0
  • 0
  • 0
  • geçen ay

kpss 2016

şimdi benim anlayamadığım bir durum var sevgili über zeki arkadaşlar.
ilk sorum, geçmiş yıllara göre çok kolaydı diyen arkadaşlara şunu sormak istiyorum. malum türkçe aşırı zaman kaybettirici ve zorlayıcı oldu. bir çok insan türkçe sorularını yapmaktan ne matematiğe istedikleri gibi zaman ayırabildiler, ne de başka bölümlerdeki boş bıraktıkları sorulara geri dönebildiler. sınav süresi 120 değilde 150 dakika olsaydı eyvallah diyeceğimde, sınav süresi kısıtlıydı. yani olay şu ki kimse süreyi yetiremedi. ve sonucunda da derin bir hayal kırıklığı yaşadı.
şimdi sen gelmiş çok kolaydı yaaaeeee diyip insanların kendilerini daha da aptal hissetmesini sağlıyorsun. bu soruları bugün oturup çözsek süreyi geniş tutsak emin ol yapılabilir diye yorum yaparız.
ben eski yıllara göre puanların artacağına inanmıyorum. geçmiş yıllarda sadece tarih zordu. bu yıl aslında daha beteri oldu. türkçe gibi çok zaman kaybedilen bir bölümü zorlaştırıp süre kaybına sebep oldular. yani sevgili über zeki arkadaşım sadece tarih çözmekle vatandaşlık yapmakla yüksek puan alamazsın. türkçede bir sürü yanlışın çıkıp matematiği de yapamadığın için yine yüksek puan alamıyorsun.
not: matematik yapamayanda memur olmasın yaneeeee diyen arkadaşlara şunu demek istiyorum. ulan pezevenk matematik yapabilsem neden kpss'ye gireyim, zaten üniversite sınavında gayet iyi okullara girer memurluk hayalleri kurmazdım. altı üstü elektrik idaresinde tahsilat yapıcan adamdaki havaya bak. *

devamını okuyayım »
23.05.2016 11:03