faen i helvete

  • anarşist (236)
  • 951
  • 0
  • 0
  • 0
  • geçen ay

ceylan ertem

görünen o ki ekşisözlük'te sağlam kitleye sahip. ama kimse kusura bakmasın, peşin peşin eksileyebilirsiniz...
ya arkadaş bu kadının sesi güzel değil. yorumu hiç değil. zaten daha çok cover falan yapıp gündeme geliyor. yani -sanırım- ortaya çıkardığı, yarattığı, ürettiği gerçekten ahım şahım güzel bir şarkı falan da yok.
ne var ulan o zaman?
güzel, sempatik, seksi diye alıp baştacı mı yapalım?
az önce babylon'da canlı canlı "el adamı" gibi şahane bir şarkının ırzına geçişini dinledim. lan yuh be!
sıradan bir solist.
hadi yapıştırın eksileri.

devamını okuyayım »
23.02.2017 01:17