fason ikircik

  • anarşist (207)
  • 872
  • 8
  • 4
  • 0
  • dün

12 kasım 2014 türkiye brezilya maçı

almanya'yla oynansa 28 yiyeceğimiz maç.

ulan futbol hakkında hiçbir şey yazmışlığım yoktur herhalde -varsa da birdir, ikidir- ama şu götverenlerin oynadığı futbol adama koyuyor aga. farkındaysanız türkiye'de futbol bitmiş durumda. tamamen yani... hiç futbol kalmadı. sıfır lan. ligi de milli takımı da kapatıp gidelim; stadlar spor kompleksine, eğlence merkezine falan çevrilip halka sunulsun. takımlar ithalat-ihracat işine girsin. zaten şu anda da başka bi' bok yedikleri söylenemez. macarlar gibi su topuna, yüzmeye; hırvatlar gibi hentbola, ruslar gibi sürat patenine falan yönelip alternatif uzmanlaşalım.

vurun kilidi, indirin kepenkleri.

devamını okuyayım »
12.11.2014 22:33